Beantwoord

Contract verlenging

  • 24 november 2016
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Goedemiddag,

Zouden jullie het niet klantvriendelijker vinden om als een contract afloopt een klant daarvan op de hoogte te stellen en de klant te benaderen voor een nieuw aanbod?
Mijn contract is in februari 2016 verlopen, ik had dus al 9 maanden een andere contractvorm kunnen afsluiten.

Erg jammer,

Met vriendelijke groet,

Rineke
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 november 2016, 19:43

Hoi Rineke, welkom op het klantenforum.

Als T-Mobile elke klant persoonlijk moeten gaan benaderen, mogen de dagen waarschijnlijk ook wel twee keer zo lang worden. Het zullen er ongetwijfeld niet maar een stuk of 5 á 10 per dag zijn. Er zit ook een stuk 'eigen verantwoording' aan vast. T-Mobile stelt de klanten 4 maanden van tevoren op de hoogte via My T-Mobile, dan komt er een enorme banner boven in beeld. Ook de einddatum van je contract is vanaf het begin te vinden in My T-Mobile, dus dit had je in feite zelf in de gaten kunnen houden.

Tip voor de volgende keer:
Je zou de einddatum van je contract in je agenda kunnen noteren, een briefje op de computer/koelkast/spiegel/voorraadkast plakken of een andere (simpele) methode hanteren om de einddatum in de gaten te houden. Als je er dan meteen bij zet dat je vanaf 4 maanden van tevoren al kunt kijken naar een verlenging, dan heb je ruim de tijd om je te oriënteren voordat het contract daadwerkelijk is afgelopen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Rineke, welkom op het klantenforum.

Als T-Mobile elke klant persoonlijk moeten gaan benaderen, mogen de dagen waarschijnlijk ook wel twee keer zo lang worden. Het zullen er ongetwijfeld niet maar een stuk of 5 á 10 per dag zijn. Er zit ook een stuk 'eigen verantwoording' aan vast. T-Mobile stelt de klanten 4 maanden van tevoren op de hoogte via My T-Mobile, dan komt er een enorme banner boven in beeld. Ook de einddatum van je contract is vanaf het begin te vinden in My T-Mobile, dus dit had je in feite zelf in de gaten kunnen houden.

Tip voor de volgende keer:
Je zou de einddatum van je contract in je agenda kunnen noteren, een briefje op de computer/koelkast/spiegel/voorraadkast plakken of een andere (simpele) methode hanteren om de einddatum in de gaten te houden. Als je er dan meteen bij zet dat je vanaf 4 maanden van tevoren al kunt kijken naar een verlenging, dan heb je ruim de tijd om je te oriënteren voordat het contract daadwerkelijk is afgelopen.

Reageer