Beantwoord

Contract verlenging annuleren

• 24 april 2016
  • 4 reacties
  • 473 Bekeken

Geachte medewerkers;

Naar aanleiding van mijn contract verlenging,
Wil ik afzien van mijn contract verlenging,
Graag hiervan een bevestiging en terug boeking van het reeds betaalde bedrag.

Met vriendelijke Groet ;
P.de Haan
Tel nr; telefoonnummer verwijderd
------ Origineel bericht------
Van:
Datum: di, 29 mrt. 2016 09:51
Naar: e-mailadres verwijderd;
Onderwerp:Bevestiging levertijd van je bestelling bij T-Mobile

Wil afzien van mijn contract verlenging
icon

Beste antwoord door Minty 24 april 2016, 22:49

Hoi Patrick! Ik heb jouw telefoonnummer en e-mailadres verwijderd uit je bericht. Dit is een openbaar forum dus iedereen kon deze persoonlijke gegevens zien. Daarnaast is het ook niet nodig om deze gegevens op het forum te zetten. T-Mobile Webcare medewerkers (te herkennen aan de titel 'T-Mobile Moderator') kunnen bij jouw abonnementsgegevens omdat die zijn gekoppeld aan jouw forumaccount.

Op de pagina Annuleren en terugsturen wordt uitgelegd hoe je de verlenging kunt annuleren:

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Kan ik hem annuleren?
Je kunt je bestelling online annuleren via www.mijnorderstatus.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren.

Hoe werkt terugsturen & terugbetalen?
Wil je de bestelling niet meer? Dan moet je de producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen als een aangetekend pakket. Je krijgt van ons een verklaring van ontbinding. Als T-Mobile dan ook de producten terug heeft ontvangen, krijg je binnen 14 dagen je geld terug.

Kosten
De producten moeten met een aangetekend pakket teruggestuurd worden. Jij betaalt deze verzendkosten, ongeveer € 8,- , zelf. Heb je tijdens de bedenktijd al gebruik gemaakt van het T-Mobile netwerk? Dan moet je de kosten die je hiermee hebt gemaakt (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) ook nog aan ons betalen. Je krijgt hiervoor een factuur opgestuurd.

Contact
Wil je een verklaring van ontbinding en zit je in je bedenktijd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ook gebruik maken van het online retourformulier.

Ik heb al betaald, hoe snel krijg ik mijn geld terug?
Het betaalde bedrag wordt binnen twee weken na de annulering terugbetaald.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hoi Patrick! Ik heb jouw telefoonnummer en e-mailadres verwijderd uit je bericht. Dit is een openbaar forum dus iedereen kon deze persoonlijke gegevens zien. Daarnaast is het ook niet nodig om deze gegevens op het forum te zetten. T-Mobile Webcare medewerkers (te herkennen aan de titel 'T-Mobile Moderator') kunnen bij jouw abonnementsgegevens omdat die zijn gekoppeld aan jouw forumaccount.

Op de pagina Annuleren en terugsturen wordt uitgelegd hoe je de verlenging kunt annuleren:

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Kan ik hem annuleren?
Je kunt je bestelling online annuleren via www.mijnorderstatus.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren.

Hoe werkt terugsturen & terugbetalen?
Wil je de bestelling niet meer? Dan moet je de producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen als een aangetekend pakket. Je krijgt van ons een verklaring van ontbinding. Als T-Mobile dan ook de producten terug heeft ontvangen, krijg je binnen 14 dagen je geld terug.

Kosten
De producten moeten met een aangetekend pakket teruggestuurd worden. Jij betaalt deze verzendkosten, ongeveer € 8,- , zelf. Heb je tijdens de bedenktijd al gebruik gemaakt van het T-Mobile netwerk? Dan moet je de kosten die je hiermee hebt gemaakt (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) ook nog aan ons betalen. Je krijgt hiervoor een factuur opgestuurd.

Contact
Wil je een verklaring van ontbinding en zit je in je bedenktijd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ook gebruik maken van het online retourformulier.

Ik heb al betaald, hoe snel krijg ik mijn geld terug?
Het betaalde bedrag wordt binnen twee weken na de annulering terugbetaald.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Patrick,

Jammer om te lezen dat je jouw verlenging wilt annuleren.. Mag ik vragen wat hiervan de reden is?

Ik zie dat Minty je inmiddels al van een correct antwoord heeft voorzien. Het is in jouw situatie niet mogelijk om je vernieuwing te annuleren. Je hebt de aanvraag namelijk gedaan op 26 maart. Daarna heb je 14 dagen de tijd om je vernieuwing te annuleren als je hier gebruik van wilt maken. Na de periode van 14 dagen is het helaas niet meer mogelijk.

Als je de reden van annulering met ons deelt dan kunnen we misschien samen tot een oplossing komen. Ik ben benieuwd naar je reactie Patrick!
Dan kan de telefoon geanuleetd worden mijn verlenging optijd aangemeld maar het nieuwe contract gaat pas in augustus in wat niet klopt hoe verklaren jullie dat?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Patrick,

Rosan had jouw vraag in een ander topic beantwoord. Zou je het in het vervolg bij 1 vraag per onderwerp kunnen houden?

Ik zie dat mijn collega bij wijze van hoge uitzondering jouw verlenging alsnog geannuleerd heeft. Wat was eigenlijk de precieze reden dat je besloot om je bestelling te annuleren?

Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat het dan weten!

Reageer