Beantwoord

Contract verlenging via Mediamarkt

• 27 maart 2017
  • 3 reacties
  • 411 Bekeken

Hoe kan het dat t-mobile ,wetende van het faillissement van Typhone waar ik volgens medewerker t-mobile 18 off 24 keer naar doorgelinkt ben . doorgaat met en contract , welke niet meer voldoet aan de afgesproken kortingen . kortingen en aanbieding zijn van media markt beloofd . vervolgens doorgestuurd naar t-mobile ,goedgekeurd en krijg nu rekening van 13.94 in plaats van 9.50. Gaat om aanbieding media markt vorig jaar .

M.V.G. Jens Krause

tot nu toe tevreden klant
icon

Beste antwoord door David 28 maart 2017, 15:10

Hoi Jens,

Goed dat je hier navraag over doet bij ons, ik geef je hier graag een antwoord op!

Het faillissement van Typhone was voor ons net zo goed als een verrassing als voor jou. Typhone bestaat echter op dit moment nog wel en ook de winkels zijn voorlopig nog wel open. Ook de winkels die ondergebracht zijn bij de MediaMarkt. Het is mij niet helemaal duidelijk waarom wij niet zouden doorgaan met het contract? Deze is weliswaar bij Phone House afgesloten, maar wel bij ons actief. Ik heb ook gelijk even gekeken en ik zie dat wij een contract van hen hebben doorgekregen, maar daar staan bij ons kosten en ook geen databundel op. Deze databundel maakt ook al verschil op de totale kosten.

Op het moment dat je een contract afsluit bij een derde partij, dan kunnen wij alleen verwerken wat wij van de derde partij aan gegevens krijgen. Als je het hier niet mee eens bent, raad ik je aan om naar de winkel terug te gaan waar je jouw abonnement hebt afgesloten om te kijken of zij wellicht nog het contract hebben en de afspraken die er gemaakt zijn. Typhone is op dit moment nog wel werkzaam, dus je kunt contact met ze opnemen.

Ik hoor graag van je of mijn uitleg zo verder duidelijk is en of je nog vragen voor ons hebt! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jens,

Goed dat je hier navraag over doet bij ons, ik geef je hier graag een antwoord op!

Het faillissement van Typhone was voor ons net zo goed als een verrassing als voor jou. Typhone bestaat echter op dit moment nog wel en ook de winkels zijn voorlopig nog wel open. Ook de winkels die ondergebracht zijn bij de MediaMarkt. Het is mij niet helemaal duidelijk waarom wij niet zouden doorgaan met het contract? Deze is weliswaar bij Phone House afgesloten, maar wel bij ons actief. Ik heb ook gelijk even gekeken en ik zie dat wij een contract van hen hebben doorgekregen, maar daar staan bij ons kosten en ook geen databundel op. Deze databundel maakt ook al verschil op de totale kosten.

Op het moment dat je een contract afsluit bij een derde partij, dan kunnen wij alleen verwerken wat wij van de derde partij aan gegevens krijgen. Als je het hier niet mee eens bent, raad ik je aan om naar de winkel terug te gaan waar je jouw abonnement hebt afgesloten om te kijken of zij wellicht nog het contract hebben en de afspraken die er gemaakt zijn. Typhone is op dit moment nog wel werkzaam, dus je kunt contact met ze opnemen.

Ik hoor graag van je of mijn uitleg zo verder duidelijk is en of je nog vragen voor ons hebt! 🙂
Hoorde gisteren voor het erst dat mijn contract bij typhone is (winkel in Waalwijk) nu is het phone house ?! Dacht tot nu als mijn laatst contract bij media markt . Daar kreeg ik tenminste nog en contract p mail . Nu heb ik niets in handen . En zit op en duurdere contract . Mij was vertelt 6 euro korting op 1gb en 3.5euro op de belminuten dus 9.50 en geen 13.95 Euro . Grotjes Jens
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jens,

Ik zat eerst met Phone House in mijn hoofd en tikte dat in plaats van Typhone, sorry voor de verwarring. Dit hoort ook bij elkaar, dus ik denk ik daar even mis zat!

Je geeft al aan dat je niets hebt qua bevestiging, zelfs geen bon van je aankoop? We hebben namelijk sowieso iets nodig om hier wat aan te doen. Op het abonnement dat wij hebben staat dit namelijk niet goed aangegeven, dus daar kunnen we in dit geval niets mee. Ik raad je dus aan om langs de winkel te gaan waar je het contract hebt afgesloten óf op zoek te gaan naar een bevestiging of bon waar de kosten op staan die je hierboven aangeeft. Zonder een document hiervan kunnen wij ook niets voor je beginnen, ook al hadden we dat graag gewild!

We zien jouw bericht hopelijk spoedig tegemoet!

Reageer