Beantwoord

Contract vernieuwing bij bewindvoering.

Goede morgen,

Sinds een week kom ik aanmerking  voor contract vernieuwing.
Maar aangezien ik onder bewindvoering sta moet de bewindvoerder hier toestemming voor verlenen dit is ook gebeurd.
Maar als ik bel met de klantenservice krijg ik alleen maar te horen dat ik onder bewindvoering sta en dat ik wel een keer bericht krijg als het verwerkt is.
Kan iemand mij hier misschien vertellen hoe dit normaal gesproken in zn werk gaat en hoe lang zoiets duurt voordat de bewindvoerings blokkade er af is??

groet,

Robbie101
icon

Beste antwoord door WillemE 18 juli 2014, 14:12

@ StephanSO

Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk wenst te vernieuwen, ik zie dat het verzoek momenteel in behandeling is. Op het moment dat dit is geregeld voorzien we je van een update. Je hoort dus nog van ons! 🙂

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@robbie101

Welkom bij de T-Mobile Community!

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. In het systeem zie ik dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Je zou vanaf vandaag kunnen verlengen. Heb je al besloten welke telefoon je bij je abonnement wilt hebben of neem je een Sim Only abonnement?
Hoi,
Bedankt voor u reactie.
Ik heb een abonnement afgesloten met een Samsung galaxy S4.
Ben er super blij mee.
Nogmaals bedankt voor je reactie.
Groet
Robbie101
Reputatie 5
Leuk Robbie! Hoe bevalt het toestel? 😃
Hoi,

Ik sta onder vrijwillig bewind en ze heeft vorige week woensdag al akkoord gegeven maar het is nog steeds geblokkeerd, echt erg vervelend, enig idee hoe lang dit nog gaat duren?

groetjes
Reputatie 4
@ hustlerbabe

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat de bewindvoerder inmiddels telefonisch contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er een vervolgactie in gang is gezet. Indien we de e-mail met goedkeuring hebben binnengekregen, zullen we daarop reageren! 🙂
Ook ik sta onder vrijwillig bewind. Verlengen van mijn abonnement duurt nu al meer dan een week. Bewindvoerder heeft bij mij ook akoord gegeven, er is door de bewindvoerder een brief geschreven ter bevestiging. Aangezien ik met nummerbehoud van Sim Only internet naar Samenstellen ga, is het nu nog heel duur om te bellen. Ik zou graag het abonnement willen gebruiken. Hoe lang moet ik nog wachten ??? Wacht al een dag of 7.
Reputatie 4
@ StephanSO

Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk wenst te vernieuwen, ik zie dat het verzoek momenteel in behandeling is. Op het moment dat dit is geregeld voorzien we je van een update. Je hoort dus nog van ons! 🙂
Helaas.... het duurt maar en het duurt maar. Het is nog steeds in behandeling, Brief is al een poos binnen. Toestemming is er, maar helaas..... het duurt maar en het duurt maar. Ik ga ondertussen naar iets anders uitkijken bij de concurrent als het nu niet binnen 2 dagen geregeld is. Snap werkelijk niet dat het zo lang moet duren !
Nog niet geregelt. We zijn nu ruim 16 dagen verder. Ik ga vandaag iets anders zoeken bij de concurrenten, denk ik.
Reputatie 7
Hoi StephanSo

Wij hebben het voor elkaar gekregen om de blokkade te mogen verwijderen. Je kunt vanaf zaterdag een nieuw contract uitzoeken via een T-Mobile Shop en of telefonisch en natuurlijk via de webshop wanneer je bent ingelogd op je My T-Mobile.
Je moet voor volgende week woensdag een bestelling geplaatst hebben, tot aan deze tijd hebben wij de bewindvoeringsblokkade mogen verwijderen. Alvast veel plezier met het nieuwe toestel.
Dank je wel. Fijn dat het vandaag gelukt is. Ik ben overigens voor een Sim Only gegaan, samen bellen. Toestel heb ik nog. Blokkade mag er weer op. Heb het ook doorgegeven aan mijn bewindvoerder.
Ik sta onder beschermend bewind. Ik mag verlengen sinds 7-1-2015.
Mijn bewindvoerder heeft een mail gestuurd naar: incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl
Met hierin de goedkeuring om te verlengen, tel nummer en N.A.W.
Hoe gaat dit nu verder in zijn werk, krijg/kan ik hier een mail van ontvangen dat de blokkade eraf is, of krijg mijn bewind hier een mail van, en dat ze mij die doorstuurd?
Ik sta onder beschermend bewind. Ik mag verlengen sinds 7-1-2015.
Mijn bewindvoerder heeft een mail gestuurd naar: incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl
Met hierin de goedkeuring om te verlengen, tel nummer en N.A.W.
Hoe gaat dit nu verder in zijn werk, krijg/kan ik hier een mail van ontvangen dat de blokkade eraf is, of krijg mijn bewind hier een mail van, en dat ze mij die doorstuurd?
Reputatie 6
Badge +13
Noisoli je vraag meerdere keren stellen of meerdere topics openen is in strijd met de regels.
https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-419/antwoord-aub-251355/index1.html#post1226190
Reputatie 7
Badge +15
@Noisoli

Ik heb je vraag beantwoord in dit topic. 🙂
Goede dag er is vorige week dinsdag door mijn bewindvoerder een email gestuurd na tmobile incasso voor toestemming abbo verlenging en vandaag staat de blokkade er nog steeds op hoe kan dat.
Nu heeft ze vandaag een tweede mail gestuurd waneer kan ik nu verlengen
Reputatie 4
Hoi Moontje1974,

Waar heeft jouw bewindvoerder naartoe gemaild? Hebben zij een mail ontvangen naar aanleiding van de eerder gestuurde mail? Ik kan tot die tijd helaas nog niks zeggen over het termijn wanneer je kunt vernieuwen.
Hoi bram Na incasso is die gestuurd afgelopen dinsdag en vanmorgen weer
Reputatie 4
Ok dankjewel.

Naar welk emailadres? Kun je mij dit in een privébericht toesturen?
Hoi bram weet je toevallig al meer na mijn prive bericht
Ik ken ook nog steeds niet verlengen is er al iets bekend hierover toevallig kan me iemand vertellen hoe lang ik nog moet wachten en kan de goedkeurings email ook na mij worden verzonden zodat ik meer weet over hoe en wat
Hadden tegen mijn bewindvoerder gezegt dat ze bij waren met de mails behandelen na contact met jullie klopt dat
Reputatie 7
Badge +15
Hey Moontje,

Bram heeft dit doorgestuurd naar de afdeling Incasso. Zij nemen binnen 14 dagen contact met je op met daarin het termijn wanneer je kunt vernieuwen. Bram heeft jou hierover ook een privébericht gestuurd met meer informatie. :)

Laat je het weten als je tussendoor nog vragen hebt?
Hoi amy dus als ik het goed begrijp gaat het nu nog 2 weken duren eerste mail is op 23-3 na jullie gegaan moet ik dan vanaf die datum rekenen of van de tweede mail die deze week na jullie is gegaan gr
Reputatie 7
Badge +15
Hey Moontje, :)

Bram heeft dit begin deze week doorgestuurd naar de juiste afdeling. Ik zou er vanuit gaan dat het vanaf het moment dat Bram dit heeft doorgezet nog 2 weken kan duren.

Reageer