Beantwoord

Contract vernieuwing bij bewindvoering.

Toon eerste reactie

41 reacties

Hoi amy en bram ik heb een mail gehad dat ik vanaf 11 april kan verlengen.
Maar ja nu baal ik wel een beetje want de aanbieding waar ik op had geprobeert te verlengen is niet meer .
Dat was met de witte s5 onbeperkt bellen en 2 gb internet voor 37 euro
Maar ja heb ik weer hahaha pffff gr moon
Reputatie 7
Badge +15
Hey moontje,

Dat is balen zeg! 😞

Ik zie wel dat je ondertussen hebt verlengd met een Galaxy S6! Ook niet verkeerd toch!?;)

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel! Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Beste tmobile,

2 weken geleden heb ik geprobeert om mijn abonement te verlengen via belsimpel.nl, maar helaas sta ik onder bewind waardoor ik afgewezen werd door jullie mijn bewind heeft op vrijdag 28 augustus jl. een mail gestuurd met toestemming, ook heeft hij vrijdag 11 september jl. gebeld met jullie maar ik heb nog steeds niks gehoort van jullie, graag wil ik meer willen weten of ik mijn abonnemt al kan verlengen want loop zo alleen maat mooie aanbiedingen mis.

Ik hoop zo spoedig mogelijk iets van jullie te horen.

Met vriendelijke groet,

lyonvanzijp
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lyonvanzijp,

Goed dat je hier naar informeert. Ik snap dat je snel wilt verlengen als er een leuke aanbieding in beeld is! Ik zie dat er vandaag nog contact is geweest met de klantenservice en de status is doorgegeven. Hopelijk is alles nu duidelijk.

Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden! :8
Nee ik heb voor de rest geen vragen, helaas dat ik moet wachten, en vooral nu me telefoon het net heeft begeven. Dus hoop dat het snel afgehandeld word en dat ik snel een nieuw toestel kan krijgen.

Met vriendelijke groet,

lyonvanzijp
Hee Tmobile,

HEt is ondertussen 2 weken terug dat mijn bewindvoering contact en toestemming heeft gegeven aan jullie, Ik heb nu al 3 mooie acties mis gelopen voor de nieuwe samsung edge plus, gaan jullie deze acties ook vergoeden want vind dit geen stijl, neem aan dat het op een knopje drukken is en jullie hebben de blokkade er af gehaald, iedereen verdient een kans om snel te verlengen.

Ik neem aan dat als je toestemming hebt van de bewindvoering de blokkade er af kan en dit niet nogmaals 2 weken hoeft te duren, nu mijn vraag hoelang gaat het nog duren want als het nog langer duurd stap ik per direct over op een andere provider want vind dit geen stijl.

vraag 2 waarom moet het uberhaupt zolang duren voor jullie de blokkade er daadwerkelijk afhalen.

Boze groet,

lyonvanzijp
Hoi lyonvanzijp,

Ik ga voor je navragen of iemand van T-Mobile hierin iets voor je kan betekenen. Als klant kan ik zelf niets voor je doen.
Hallo kaassausje,

Waarom reageer je dan uberhaupt als je zelf klant bent (net als ik) en niet voor me kan betekenen, had ik net zo goed kunnen wachten tot er WEL iemand van tmobile reageert..
Sorrie hoor maar je overtrokken reactie slaat nergens op, ik informeer je over het feit dat ik een lijntje voor je heb uitgezet bij T-Mobile. Ik kan mijn reactie ook weer intrekken als er zo ondankbaar wordt gereageerd.
Mijn excuus, maar het kwam voor mijn over als bemoeizuchtig gedrag, jr kent het wel van die mensen die overal op reageert op een forum, maar als je het in wilt trekken ga je gang, maar dan is de keuze snel gemaakt 🙂
Reputatie 5
Lyon, het forum drijft op klanten die klanten helpen. KlantExperts zoals kaassausje tippen in een apart topic moderators van T-Mobile zodat die soms sneller op een belangrijke post kunnen reageren.
De intentie is dus een hele goede maar komt blijkbaar niet over.

Heb even geduld tot een moderator dit oppakt.
Fijne dag
Die intentie komt wel over, maar verwacht gewoon snel antwoord van tmobile want word al 2 weken van het kastje naar de muur verwezen dus het is wel een keer over want heb nu nog staads geen antwoord op mijn vraag..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lyonvanzijp,

Ik snap dat het vervelend is dat je nog moet wachten, maar wij kunnen zelf geen blokkade verwijderen voor je. Ik adviseer je om contact op te nemen met je bewindvoerder en te vragen of zij contact opnemen met ons zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.

Ik begrijp dat je liever een ander antwoord had gehad, maar op dit moment kunnen we zelf niks voor je betekenen. Dat moet echt via jouw bewindvoerder gaan.
Joe
Hoe kan ik mijn bewindvoering verwijderen ik zou fit graag willen veranderen en alles graag zelf aillen kunnen doen en regelen ik word gek dat ik niets kan doen en steets maaf moet afwachten op bewind of na vragen if toestemming dat is trouwens ook het enige wat ik te horen krijg van t-mobile zelf pff
Reputatie 7
Badge +20
Hoi okey,

Welkom op ons Forum! :)

Ik begrijp dat je dit graag wilt, maar wij kunnen hier helaas niets voor je in betekenen. Om te kijken of de bewindvoering opgeheven kan worden, moet je toch echt contact opnemen met je bewindvoerder. Heeft diegene ook al aangegeven wat de mogelijkheden zijn?

Als we echter iets anders voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je!

Reageer