Beantwoord

Contract via mail kan ik niet openen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi goedenavond,

Ik heb ongeveer twee weken geleden mijn contract verlengd. Ik heb mijn contract via de mail gekregen. Maar die kan ik helaas niet openen. Ik heb alles geprobeerd. Postcode, rekeningnummer. Alles! Wat moet ik nu gaan doen?

Gr!
icon

Beste antwoord door Lodan 18 november 2015, 10:22

hoi Faluwi,

dit zou het postcode moeten zijn met hoofdletters en zonder spaties.
heb je dit al geprobeert?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
hoi Faluwi,

dit zou het postcode moeten zijn met hoofdletters en zonder spaties.
heb je dit al geprobeert?
Hoi Lodan,

Ja! Dat heb ik ook al geprobeerd!
Reputatie 7
Badge +20
Hi faluwi,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat super dat je jouw contract hebt verlengd bij ons! Ik zie ook dat je voor de Samsung Galaxy S6 bent gegaan! Hoe bevalt je toestel tot nu toe? :8

Zoals Lodan al aangeeft zou je normaal je gesproken je postcode als wachtwoord moeten kunnen gebruiken. Je wachtwoord vul je dan in op deze manier 1234AA. Aangezien het niet werkt bij jou wil ik je graag aanbieden om het contract per post naar je te verzenden.

Laat je mij weten of dat zou willen?

Reageer