Beantwoord

contracten vernieuwing en kosten

• 13 maart 2019
  • 2 reacties
  • 396 Bekeken

Goedemorgen .
niet zo lang geleden wou ik een van de 5 contracten van de familie vernieuwen , heb dat telefonisch gedaan , over de kosten geïnformeerd van 71,12 , en in de gesprek ik vroeg als klant wat zijn de kosten als ik nog een andere contract dat over een paar weken toch aan vernieuwen was, dat kon doen. de medewerker van T mobile vertelde dat eenmalig konden wij dat doen,maar nu zit ik met twee maal deze kosten en t mobile zegt sorry pech , verkeerd geïnformeerd door ons maar crediteren kunnen wij niet doen
ik vind dat knap vervelend aangezien dat de vernieuwing over een paar weken toch aan toe was om te doen zonder kosten ,maar ik dacht als het toch kan ,kan de koerier in een keer komen en wij zijn klaar.
jaren trouw klant, echt vervelend als T mobile zo doet en daarna positive feedback wordt gevraagd aan alle enquêtes.
met vriendelijke groet
Aline Leijssenaar
icon

Beste antwoord door Hajar 15 maart 2019, 13:13

Hi kyros,

We willen jou als trouwe klant natuurlijk graag behouden! En we vinden het super dat je je abonnementen hebt verlengd. Ik zie dat mijn collega jou heeft verder geholpen met je vragen. Is hiermee alles naar wens? Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

ter aanvulling , de contract dat ik te bij wou verlengen , was binnen minder dan 3 weken toch zonder kosten vernieuwbaar . echt dit begrijp ik niet ,dat T mobile op de klantenservice zo makkelijk trouwe klanten behandeld .
Reputatie 7
Badge +20
Hi kyros,

We willen jou als trouwe klant natuurlijk graag behouden! En we vinden het super dat je je abonnementen hebt verlengd. Ik zie dat mijn collega jou heeft verder geholpen met je vragen. Is hiermee alles naar wens? Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer