Beantwoord

Contractovername

Wat moet ik in godsnaam nog meer doen om mijn abonnement van zakelijk naar particulier om te zetten? De vereiste documenten zijn al 2x verstuurd (eerste keer bij jullie zoek geraakt). Met vriendelijke en uiteindelijk boze mails, telefoongesprekken en sms berichten en vele beloftes dat het nu echt geregeld ging worden, ben ik na 5 maanden ( i.p.v. De door jullie genoemde 5 dagen ) nog steeds geen stap verder. Ik was al lang vertrokken naar een andere provider als nummerbehoud voor mij niet zo belangrijk was. Kan dat nu eindelijk worden geregeld zodat ik mijn voormalig werkgever hier ook niet meer over lastig hoef te vallen? Bovendien wil ik een aanbod van jullie voor gemaakte kosten en alle tijd en ergenis die ik nu al maanden lang heb te verduren.
Groet, Chris
icon

Beste antwoord door Amy 7 december 2015, 14:48

Hey Chris,

Ik snap dat het niet fijn is dat dit zo'n geregel is! Daarom wil ik het vanaf hier graag met beide handen aanpakken en er voor zorgen dat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Wel heb ik hiervoor de gegevens nodig en ik wil je daarom vragen om de volgende documenten te mailen naar het adres dat ik naar je heb gestuurd in een privébericht:

- Volledig ingevuld aanvraagformulier
- Kopie van een geldig legitimatiebewijs
- Bankrekeningnummer
- Kopie bankpas

Ik zie je mail tegemoet, we zullen vervolgens zo snel mogelijk de contractovername rondmaken.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Chris,

Ik snap dat het niet fijn is dat dit zo'n geregel is! Daarom wil ik het vanaf hier graag met beide handen aanpakken en er voor zorgen dat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Wel heb ik hiervoor de gegevens nodig en ik wil je daarom vragen om de volgende documenten te mailen naar het adres dat ik naar je heb gestuurd in een privébericht:

- Volledig ingevuld aanvraagformulier
- Kopie van een geldig legitimatiebewijs
- Bankrekeningnummer
- Kopie bankpas

Ik zie je mail tegemoet, we zullen vervolgens zo snel mogelijk de contractovername rondmaken.
Ik vind jouw antwoord heel beroerd en zeer verontrustend. Het lijkt op een antwoord dat ik in een mailwisseling met jullie al eerder heb gekregen. Hetijkt wel of je mijn bericht niet hebt gelezen. Daarin meld ik namelijk dat ik de door jou genoemde documenten nu al 2 X aan jullie heb gestuurd. En nu wil je die documenten voor de derde keer hebben? Dat lijkt op klant pesten. Zoek mijn al 2x gestuurde documenten op en regel eindelijk mijn verzoek tot omzetting van zakelijk naar particulier abonnement.
Groet, Chris
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Chris,

Ik snap je reactie, ook die in de e-mail en we willen dit zo snel mogelijk voor je afronden want je bent hier inderdaad al een hele tijd mee bezig. We hebben de documenten gevonden en we gaan het verwerken. We verwachten dit morgen af te ronden. We sturen je nog een bericht ter bevestiging.

Je gaat over naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Je kunt meer informatie, over het nieuwe prijsplan vinden in deze tarievenlijst.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Hoi Amy,
Het is inmiddels 6 dagen geleden ipv de beloofde 1 dag. ik heb het beloofde bericht nog niet ontvangen en ook nog geen reactie gehad op mijn laatste mail over schadeloosstelling. Ik wordt hier zo moe van. Denk je dat het dit jaar nog gaat lukken?
Chris
Reputatie 7
Badge +20
Hey Chris,

Excuses dat het allemaal zo lang duurt. Helaas heb ik dit keer ook niet het nieuws waar je op hoopte, want de verwerking van de contractovername kan op dit moment nog geen doorgang vinden.

De factuur van 21 oktober staat op dit moment nog open en deze had op 20 november betaald moeten zijn. Eén van de voorwaarden voor een contractovername is dat er geen betalingsachterstand moet zijn. Zodra deze factuur voldaan is, kan de contractovername verwerkt worden.

Naar welke afdeling en wanneer had je een e-mail gestuurd over deze schadeloosstelling?

We horen graag van je of het allemaal lukt en of je nog vragen voor ons hebt.
Mijn mail heb ik gestuurd naar Webcare@t-mobile.nl t.a.v. Amy.
En nu heb ik dus weer een probleem? Raar want ik heb niets van doen met een achterstallige betaling. Ben ik nu de dupe van iemand anders n.l. Mijn voormalige werkgever die niet betaald? Het is verbazingwekkend dat die tot nu toe nog steeds is blijven betalen. Ongeveer een half jaar langer dan met jullie is afgesproken. Dat is jullie fout en niet die van mijn voormalig werkgever en al helemaal niet mijn fout! Jullie gedrag is onvoorstelbaar onfatsoenlijk! Ik wordt hier doodziek van.
Chris

En nu weer iemand anders om het af te handelen. Waar blijft Amy met haar belofte?
Reputatie 6
Badge +13
Ik neem aan dat David dit morgen morgen zelf ziet maar voor de zekerheid heb ik hem ook een bericht gestuurd hierover.
Reputatie 6

En nu weer iemand anders om het af te handelen. Waar blijft Amy met haar belofte?

Amy is op vakantie en een collega neemt het even over. Komt goed!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Chris,

Sorry voor de late reactie!

Ik snap dat deze situatie natuurlijk erg vervelend is. Zoals David al aangaf kan de contractovername momenteel niet rond worden gemaakt door de betalingsachterstand. Pas wanneer het openstaande bedrag wordt voldaan kan de contractovername verwerkt worden. Tot die tijd zal het abonnement onder de zakelijke regeling van je voormalige werkgever blijven staan, we kunnen dit niet zomaar aanpassen. In dit geval kun je het beste contact met hen opnemen om dit te bespreken.

Het spijt me dat we hier niets aan kunnen doen Chris. Het is natuurlijk erg naar dat je hier de dupe van bent. Wil je het laten weten als je nog vragen hebt? We helpen je hier uiteraard graag verder.

Reageer