Beantwoord

Contractovername

• 11 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Goedendag ik wil zo snel mogelijk het contract van mijn moeder op mijn naam overschrijven .
eerst moest ik wachten tot 11 okt en nu geven jullie weer aan eind okt? Zou dit toch echt graag eerder geregeld willen hebben!!
hoop dat jullie me hier verder mee kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Amy 13 oktober 2016, 10:38

Hey Fsty,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik zie dat je gisteren nog contact hebt gehad met een van mijn collega's. Heeft ze al je vragen kunnen beantwoorden? Mochten er nog onduidelijkheden zijn, let me know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Fsty,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik zie dat je gisteren nog contact hebt gehad met een van mijn collega's. Heeft ze al je vragen kunnen beantwoorden? Mochten er nog onduidelijkheden zijn, let me know!
Hi ja dr werd mij vertelt dat ik moest wachten . Maar dat is voor ons geen optie eerst was het 11 okt en weer eind oktober ?
Hoor graag een passende oplossing mvg mike
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Mike,

Sorry voor het ongemak. Het is inderdaad vanaf eind oktober weer mogelijk om een contractovername te doen. We doen er natuurlijk alles aan om dit te versnellen, maar houd voor nu gewoon eind oktober aan.

Mag ik vragen waarom er haast bij zit? Ga je bijvoorbeeld op vakantie? Kan je later de overname niet in werking zetten? We denken graag met je mee zodat we samen tot een oplossing kunnen komen Michael!

Reageer