Beantwoord

Contractovername

• 28 mei 2018
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

Ik een aanvraag gedaan om een personelijk contract over te zetten in een zakelijk contract. TMobile zou binnen 10 dagen reageren.
17 dagen later nog niks.
De klantenservice kan me niet helpen (is een andere afdeling), ze kunnen me niet door verbinden en niet zelf met de jouste afdeling praten.
De enige manier te commucierne is via email. Maar ze reageren niet op emails.
Hoe krijg ik dit geregeld ?
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 mei 2018, 10:27

Hoi Wayne,

Ik snap dat je dit snel geregeld wilt hebben! Ik heb meteen even met jou meegekeken!

De afdeling reageert zeker op hun mails - ik zie namelijk dat zij jou op 25 mei een mail hebben gestuurd. Om het nu goed verder in gang te zetten, dien je op de betreffende mail te reageren met een akkoord op het voorstel dat zij gedaan hebben. Daarna wordt alles geregeld!

Ik raad je daarom aan even op de mail te reageren, zodat dit zo snel mogelijk voor jou afgerond kan worden! Dan komt alles helemaal goed. :)

Heb je meer vragen, laat het mij dan gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wayne,

Ik snap dat je dit snel geregeld wilt hebben! Ik heb meteen even met jou meegekeken!

De afdeling reageert zeker op hun mails - ik zie namelijk dat zij jou op 25 mei een mail hebben gestuurd. Om het nu goed verder in gang te zetten, dien je op de betreffende mail te reageren met een akkoord op het voorstel dat zij gedaan hebben. Daarna wordt alles geregeld!

Ik raad je daarom aan even op de mail te reageren, zodat dit zo snel mogelijk voor jou afgerond kan worden! Dan komt alles helemaal goed. :)

Heb je meer vragen, laat het mij dan gerust weten!
Hi Jaimy
Als je meegeken zou hebben dan had je al gezien hebben dat ik heb gereagerd op de voorstel!
De voorstel is niet wat ik heb gevraagd, ik zou graag een andere voorstel.
Ik zou graag een voorstel met 8GB en onbeperkt bellen in EU (stond ook in de aanvraag).
Mijn wensen zijn gewoon genegeerd, communicatie is nul, ik kan alleen per email communicerewn en mijn emails zijn niet of niet-goed gelezen.
Als het zo doorgaat dan denk ik niet dat ik lang als klant blijf.
Wayne
Reputatie 7
Badge +20
HI Wayne,

Ik zie dat het ondertussen gelukkig is gelukt met de contractovername. Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer