Beantwoord

Contractovername aanvragen lukt niet

• 22 mei 2019
  • 5 reacties
  • 590 Bekeken

hallo,

ik probeer op dit moment om het contract overname formulier in te vullen, maar ik krijg steeds het bericht dat er een fout is opgetreden bij het ophalen van de gegevens terwijl ik over de juiste informatie heb ingevuld voor de 'huidige contractanrt
icon

Beste antwoord door David 23 mei 2019, 13:27

Hoi @yuytutyu,

We hadden gister best wel wat kuurtjes met een aantal systemen. Van het weekend zijn we overgegaan op een geheel nieuw klantensysteem en dat heeft nog wel wat naschokjes her en der.. 😁

Heb je het vandaag nogmaals geprobeerd toevallig? Zo niet, probeer het dan nog even voor de zekerheid! Als het niet lukt, zou je dan een screenshot van de pagina, inclusief foutmelding, kunnen maken? Privégegevens mag je natuurlijk onleesbaar maken! We kunnen dan hopelijk zien wat er verkeerd gaat en dit zo snel mogelijk rechtzetten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @yuytutyu,

We hadden gister best wel wat kuurtjes met een aantal systemen. Van het weekend zijn we overgegaan op een geheel nieuw klantensysteem en dat heeft nog wel wat naschokjes her en der.. 😁

Heb je het vandaag nogmaals geprobeerd toevallig? Zo niet, probeer het dan nog even voor de zekerheid! Als het niet lukt, zou je dan een screenshot van de pagina, inclusief foutmelding, kunnen maken? Privégegevens mag je natuurlijk onleesbaar maken! We kunnen dan hopelijk zien wat er verkeerd gaat en dit zo snel mogelijk rechtzetten!
Hallo David
Het werkt jammer genoeg nogsteeds niet. ik krijg telkens het bericht 'Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw'.

Reputatie 7
Badge +19
Dankjewel voor het screenshot!

Kun je mij in een privéberichtje de gegevens waar het om gaat sturen? Dan ga ik even testen of het mij wel lukt om bij de volgende pagina te komen!
Yes! Heb ik gedaan
Heb exact hetzelfde probleem en aangezien het een aanvraag betreft naar een zakelijke aansluiting, heb ik het nu per mail gedaan.

Dat lijkt wel langer te duren en ik ben benieuwd of dat ook de juiste weg is.

Reageer