Beantwoord

Contractovername mobiel

• 17 november 2019
  • 2 reacties
  • 482 Bekeken

Ik heb een vraag m.b.t. een contractovername.|
Zowel mijn dochter als ik hebben telefonisch contact gehad over dit onderwerp en er wordt alleen gezegd nog een paar dagen geduld te hebben.

14 november kreeg ik een bevestiging dat de contractovername voltooid was (6 nov aangevraagd). Dus mijn dochter dacht nu haar abonnement te kunnen verlengen omdat de contractovername klaar was. Eenmaal in de winkel kreeg zij te horen, dat er een vertraging in het systeem zit en het abonnement niet op haar naam staat. Echter kreeg ik wel direct een melding dat het klantvoordeel is komen te vervallen omdat er maar één abonnement op mijn adres bekend is!!

Gevolg 2 Gb minder en ik ben bijna door mijn bundel heen.
Ik moet straks een grotere bundel kopen terwijl dat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn want wij betalen voor twee abonnementen op één adres.

Mijn dochter kan zich nog steeds niet aanmelden maar haar rekeningnummer is wel zichtbaar!!

Als zij belt voor meer informatie krijgt zij te horen dat zij haar niets kunnen vertellen omdat het abonnement op mijn naam staat (maar nee dus want ik  heb ook geen klantvoordeel) en nadat zij vertelt dat het abonnement op haar naam staat en wij daar de 14de ook een mail over hebben gehad zien zij in het systeem het abonnement ook niet meer op mijn naam staan. 

Mijn dochter wil graag haar abonnement verlengen maar dit is dus niet mogelijk en wij krijgen ook geen duidelijk antwoord. 

Hoe kan het, dat het abonnement onvindbaar is!! 
Gelukkig kan zij wel bellen.

icon

Beste antwoord door David 18 november 2019, 12:42

Hoi @rkemfers,

Een vreemde situatie, zeker aangezien ze dus wel kan bellen! 

Ik heb het nu even gecheckt en zie wel dat Klantvoordeel weer actief is op jouw aansluiting. Daardoor lijkt het mij dat het met wat geduld uiteindelijk inderdaad recht is gezet en dat jullie nu allebei weer extra data en korting krijgen. Als je nog aanvullende vragen hebt, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb vanmorgen wederom gebeld met de klantenservice en deze mevrouw heeft het goed uitgezocht.
Het bleek niet goed te zijn gegaan ondanks het feit de contractovername wel al was verwerkt.
Het is gelukkig opgelost en mijn dochter kan nu haar abonnement verlengen :-)

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @rkemfers,

Een vreemde situatie, zeker aangezien ze dus wel kan bellen! 

Ik heb het nu even gecheckt en zie wel dat Klantvoordeel weer actief is op jouw aansluiting. Daardoor lijkt het mij dat het met wat geduld uiteindelijk inderdaad recht is gezet en dat jullie nu allebei weer extra data en korting krijgen. Als je nog aanvullende vragen hebt, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je!

Reageer