Beantwoord

Contractovername van particulier naar zakelijk

• 1 november 2016
  • 7 reacties
  • 381 Bekeken

Sinds eind augustus wil ik mijn contract laten overnemen. Ik kreeg via de klantenservice te horen dat dit proces zou zijn verbeterd en dat ik dit kon indienen via de website.
Het is inmiddels november en de pagina contractovername werkt nog steeds niet:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/overstappen/contractovername
"Op dit moment verbeteren we de manier waarop we het abonnement overzetten. Hierdoor is het tijdelijk niet mogelijk om Contractovername aan te vragen. We verwachten dat je medio november weer een aanvraag kunt indienen. Bedankt voor je geduld."

Eerst stond de melding op: eind oktober ...

Is er een mogelijkheid om toch op een andere manier mijn contractovername te laten doen?
icon

Beste antwoord door Amy 2 november 2016, 11:57

Hi Skelly,

Ik vind het heel vervelend om dit zo te laten weten maar het is inderdaad nog steeds niet mogelijk om een contractovername aan te vragen. Dit zal waarschijnlijk tot half november duren. Excuses voor het ongemak.

Uiteraard geef ik je hier graag wat meer informatie over, dat is natuurlijk het minste dat we kunnen doen. De reden hiervoor is dat T-Mobile bezig is om kredietregels in het systeem te zetten. Het overnemen van een toestelcontract gaat daardoor veranderen en hier moet een technische wijziging voor worden doorgevoerd. Door deze wijziging veranderen de voorwaarden van een contractovername en daar zijn we druk mee bezig.

Sorry voor het ongemak, mocht je nog andere vragen hebben, let me know!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Skelly,

Ik vind het heel vervelend om dit zo te laten weten maar het is inderdaad nog steeds niet mogelijk om een contractovername aan te vragen. Dit zal waarschijnlijk tot half november duren. Excuses voor het ongemak.

Uiteraard geef ik je hier graag wat meer informatie over, dat is natuurlijk het minste dat we kunnen doen. De reden hiervoor is dat T-Mobile bezig is om kredietregels in het systeem te zetten. Het overnemen van een toestelcontract gaat daardoor veranderen en hier moet een technische wijziging voor worden doorgevoerd. Door deze wijziging veranderen de voorwaarden van een contractovername en daar zijn we druk mee bezig.

Sorry voor het ongemak, mocht je nog andere vragen hebben, let me know!
Ik vind het echt zeer klant onvriendelijk dat jullie dan niet de mogelijkheid bieden om dit via de winkel of telefonisch te laten doen. Nu wachten wij hier al ruim een maand op en moeten we nog langer wachten en vervolgens weer een maand wachten totdat het geregeld is. Hoe gaan jullie hier een passende oplossing/compensatie voor bieden?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Laykurt,

Ik begrijp heel goed dat dit lang duurt en dat je het gewoon wilt kunnen regelen. Ik heb daarom direct contact opgenomen met mijn collega die hierbij betrokken is. En ik heb goed nieuws: aankomende maandag is het weer mogelijk om via onze website een contractovername aan te vragen. Dus ik wil je vragen om nog heel even geduld te hebben en maandag op onze website te kijken.

Voor nu wens ik je in ieder een fijn weekend toe! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.
Ik ga het maandag direct proberen, hartelijk dank voor je snelle en adequate reactie. Fijn weekend!
Hoi Laykurt,

Ik begrijp heel goed dat dit lang duurt en dat je het gewoon wilt kunnen regelen. Ik heb daarom direct contact opgenomen met mijn collega die hierbij betrokken is. En ik heb goed nieuws: aankomende maandag is het weer mogelijk om via onze website een contractovername aan te vragen. Dus ik wil je vragen om nog heel even geduld te hebben en maandag op onze website te kijken.

Voor nu wens ik je in ieder een fijn weekend toe! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.

Helaas T-mobile, weer jullie belofte niet nagekomen. Compensatie?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Laykurt,

Ik wilde je gister al laten weten dat het pas vanaf vandaag mogelijk is om via onze website contractovername aan te vragen, maar ik was het wegens de drukte vergeten! Hij zou gister live gaan, maar wegens technische problemen is dit vertraagd. Mijn excuses voor het ongemak! Je kan het vandaag weer proberen en dan zal het wel lukken. Mocht dat niet zo zijn dan zal ik er alles aan doen om dit op te lossen!

Laat je even weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Laykurt,

Het kan ondertussen weer! 🙂

Op deze pagina vind je alle informatie over contractovername en ook vind je daar het formulier om het aan te vragen.

Reageer