Beantwoord

Contractsduur / roaming buiten de EU / nieuwe abo?

• 31 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

Beste T-mobile,
Over drie maanden is het weer tijd voor mijn contractsverlenging. Ik bel al jaren met Tmo en zou dat graag blijven doen, maar... De concurrentie heeft superscherpe aanbiedingen, zelfs die goeie ouwe KPN (geholpen door XS4All, dat wel). En dan heb je natuurlijk Tele2. Hoe die het voor elkaar krijgen onbeperkt alles aan te bieden voor eur 26 per maand ZONDER JAARCONTRACT (!?), ik begrijp het niet, maar ik vind het wel erg aantrekkelijk.

Wat ik ook erg aantrekkelijk vind, is wat jullie zuster in de VS doet: roaming, roaming, everywhere. Zo'n beetje elk land ter wereld. Inbegrepen. Weliswaar niet 4g, weliswaar (sterk) afgeknepen in snelheid, maar hiep hoi, overal online. Overal een Whatsapp kunnen sturen of (hoewel zeer langzaam) maps raadplegen.

Lang verhaal kort: dat is wat ik graag zou willen. Geen jaar contract en wereldwijd roamen in het abo. Dan betaal ik graag die eu 37 per maand die jullie nu vragen ipv de eur 26 van Tele2.

Komt zoiets eraan? Voordat mijn contract afloopt?

Wouter
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 september 2017, 12:57

Hoi Wouter,

Wat leuk dat je al jaren T-Mobile klant bent en het liefst bij ons blijft!

Op dit moment bieden we inderdaad Unlimited in Nederland en 10GB in de EU en USA. Mochten we in de toekomst andere abonnementsvormen aan gaan bieden, dan laten we dat uiteraard meteen via onze kanalen weten.

Verder kun je voor jezelf de voor- en nadelen per provider afwegen. Zo is T-Mobile dit jaar voor de tweede keer op rij getest als beste netwerk van Nederland. En spar inderdaad vooral even met onze klantexpert Poco-Loco! 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Wouter,

De optimist in mij staat aan jouw kant... Ik heb ook graag een ISP benadering en een X mbit verbinding (wereldwijd) i.p.v. data-abbo's etc....

Echter....

Reken er niet op...

Verder zie ik even niet hoe je op 37 euro komt (met toestel combo ofzo?), maar puur op prijs zijn er altijd andere providers. TM is imo nooit de goedkoopste, maar daardoor tegelijkertijd ook niet de slechtste 😉 Goedkoop is duurkoop, dus als het kan... en niet omdat het moet... blijf ik weg bij Tele2 :P

Nee serieus, we helpen je graag, laat maar horen met puzzelen van een goede combo... Alleen, als mede-klanten hebben we hier weinig te vertellen over de toekomstige deals van TM.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wouter,

Wat leuk dat je al jaren T-Mobile klant bent en het liefst bij ons blijft!

Op dit moment bieden we inderdaad Unlimited in Nederland en 10GB in de EU en USA. Mochten we in de toekomst andere abonnementsvormen aan gaan bieden, dan laten we dat uiteraard meteen via onze kanalen weten.

Verder kun je voor jezelf de voor- en nadelen per provider afwegen. Zo is T-Mobile dit jaar voor de tweede keer op rij getest als beste netwerk van Nederland. En spar inderdaad vooral even met onze klantexpert Poco-Loco! 😃
@poco loco
Hoe ik aan 37 euro kom? Ik betaal nu 36 sim only. Op de tmo site kost mijn abo nu 37 (onbeperkt data nl, 10 g EU, 1-jarig).
Ah sorry, ik kijk nooit naar 1 jarige contracten... Alles gaat langer mee bij mij en zoveel haast heb ik meestal niet op het zoeken naar nieuwe opties 😉

Reageer