Beantwoord

Contractverlenging

• 1 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

hallo t mobile.

ik wilde graag mijn contract weer verlengen, maar nu zat ik afgelopen zaterdag te kijken en toen zag ik dat je als nieuwe klant hetzelfde moet betalen als bestaande klant. hier moet toch iets mee te doen zijn lijkt mij.
tot mijn verbazing kwam ik zaterdag nog op € 49,50 uit. terwijl vandaag (maandag) hetzelfde abonnement alweer op € 52,50 staat en dat als bestaande klant. dit klopt toch niet

alvast bedankt diny
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 augustus 2016, 14:54

Hoi Diny, welkom op het klantenforum.

Die vraag komt regelmatig binnen op het forum, daarom is dit topic geschreven. Lees de info daar even door. :)

Heb je al eens bij een reseller gekeken? Die hebben nog wel eens leuke aanbiedingen en zijn vaak goedkoper dan een provider. Resellers kopen bijvoorbeeld meer toestellen in en kunnen daardoor scherpere kortingen bieden.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Diny, welkom op het klantenforum.

Die vraag komt regelmatig binnen op het forum, daarom is dit topic geschreven. Lees de info daar even door. :)

Heb je al eens bij een reseller gekeken? Die hebben nog wel eens leuke aanbiedingen en zijn vaak goedkoper dan een provider. Resellers kopen bijvoorbeeld meer toestellen in en kunnen daardoor scherpere kortingen bieden.
Volgensmij moet u gewoon uw cookies verwijderen, sites kunnen zien wanneer & hoevaak u een product heb bezocht en dan kunnen ze de prijzen laten stijgen. Anders is het ook best raar ja
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Diny,

Ook namens mij welkom op het forum!

Ik zou het natuurlijk heel leuk vinden als je je abonnement bij ons verlengd! Ik zie dat Kaassausje je al een lopend topic hierover heeft gestuurd. Heb je daar al naar kunnen kijken? Vind je het misschien een idee als ik je laat bellen door mijn collega van de verkoopafdeling, om samen te kijken naar een passend abonnement? Zo ja, wanneer ben je het beste bereikbaar?

Ik zie je reactie graag tegemoet!

@Mariannebijlsma,
Dat is bij ons niet het geval Marianne! 😉 De prijzen van onze abonnementen kunnen soms gewoon veranderen en dan worden ze op de website aangepast. Dit is dan zichtbaar voor iedereen.

Reageer