Beantwoord

Contractverlenging

• 8 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Gisteren mijn contract bij jullie verlengd. Op mijn status staat nu dat mijn contract pas in gaat op 05-12-2016 terwijl mijn huidige contract loopt tot 09-10-2016. Ook het maandbedrag klopt niet.
Willen jullie er voor zorgen dat dit goed komt?
Ben namelijk bij jullie gebleven omdat er nog nooit problemen zijn geweest en ga er ook nu vanuit dat dit wat standaard meldingen zijn die achteraf nog aangepast worden.
icon

Beste antwoord door Hajar 9 augustus 2016, 12:31

Hi Elliedje,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt en wat super dat je jouw abonnement hebt verlengd! Ik zie dat je op 7 augustus je abonnement hebt verlengd. Je hebt ook voor een nieuwe Samsung gekozen. De ingangsdatum van je nieuwe contract klopt nog niet. Zodra jij je nieuwe toestel thuis ontvangt dan wordt de ingangsdatum automatisch gewijzigd naar de juiste datum. Dus nog even geduld.

Het nieuwe contract dat nu op my T-Mobile staat is exclusief de kortingen. Zodra je nieuwe abonnement ingaat wordt deze weergegeven inclusief de kortingen.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Elliedje,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt en wat super dat je jouw abonnement hebt verlengd! Ik zie dat je op 7 augustus je abonnement hebt verlengd. Je hebt ook voor een nieuwe Samsung gekozen. De ingangsdatum van je nieuwe contract klopt nog niet. Zodra jij je nieuwe toestel thuis ontvangt dan wordt de ingangsdatum automatisch gewijzigd naar de juiste datum. Dus nog even geduld.

Het nieuwe contract dat nu op my T-Mobile staat is exclusief de kortingen. Zodra je nieuwe abonnement ingaat wordt deze weergegeven inclusief de kortingen.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Alles duidelijk. Dank je wel.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan. 😳

Reageer