Beantwoord

Contractverlenging

• 4 januari 2017
  • 6 reacties
  • 244 Bekeken

Hallo. Ik heb een kleine vraag. toen mijn contract eindigt op 24 juni, toen ik de procedure voor de uitbreiding te beginnen? of verlenging van een abonnement, kunt u op kortingen of extra diensten gratis tellen?
icon

Beste antwoord door Thalina 4 januari 2017, 14:14

Hoi SLABIAKovsky,

Een kleine vraag stellen mag altijd 🙂 Ik zie dat jouw huidige abonnement tot en met 23 juni 2017 loopt. Je kunt vier maanden van tevoren verlengen als je dat wilt. Dat is in jouw geval vanaf 24 februari 2017. Vanaf die datum kun je onder meer online kijken wat het huidige aanbod is. Als je inlogt op jouw My T-Mobile kun je zien met wat voor abonnement je kunt verlengen en welke kortingen je op dat moment krijgt. Het is ook mogelijk om naar een T-Mobile Shop te gaan of te bellen met ons. Ik zou het natuurlijk heel leuk vinden als je klant bij ons blijft!

Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi SLABIAKovsky,

Een kleine vraag stellen mag altijd 🙂 Ik zie dat jouw huidige abonnement tot en met 23 juni 2017 loopt. Je kunt vier maanden van tevoren verlengen als je dat wilt. Dat is in jouw geval vanaf 24 februari 2017. Vanaf die datum kun je onder meer online kijken wat het huidige aanbod is. Als je inlogt op jouw My T-Mobile kun je zien met wat voor abonnement je kunt verlengen en welke kortingen je op dat moment krijgt. Het is ook mogelijk om naar een T-Mobile Shop te gaan of te bellen met ons. Ik zou het natuurlijk heel leuk vinden als je klant bij ons blijft!

Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Welkom!
Ik heb een vraag over de ontbinding van de overeenkomst abonnement met uw telefoon. Als uw bestelling is vandaag geannuleerd op mijn verzoek, wanneer ik een nieuwe bestelling plaatsen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey SLABIAKovsky,

Ik heb jouw nieuwe topic verplaatst naar jouw bestaande topic, zou houden we het forum overzichtelijk. :)

Wanneer een order door jou geannuleerd is duurt het gemiddeld 48 uur voor je een nieuwe order kunt plaatsen. Ik zie alleen niet terug dat je zelf een order hebt geannuleerd. Wel zie ik op jouw postcode een order terug die door ons is afgewezen. Is dit misschien de order waar je jouw vraag over stelt? Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met onze verkoopafdeling? Je kunt ze bereiken via 0800-8104.

Laat je weten of je nog vragen hebt? We helpen je graag verder!
hello! Ik heb een andere vraag
Hallo. Ik heb een andere vraag. als mijn abonnement verloopt op 24.02, de uitbreiding van een contract moet ik het volledige bedrag te betalen voor een nieuwe telefoon of zal het zo ver worden bijgeschreven? Ik stel vast dat ik ben een Pool en ik heb geen document van de Nederlanders!
Reputatie 7
Badge +15
Hey SlabiaKovsky,

Je abonnement loopt pas af op 24.06 maar je mag al wel verlengen vanaf 24.02. Je krijgt dan op My T-Mobile een aanbod te zien. Je kunt vervolgens zelf kiezen of je het toestel in één keer wilt afbetalen of in termijnen. Je kunt gewoon verlengen, je hoeft je namelijk alleen bij een nieuw T-Mobile abonnement te legitimeren. Wanneer je een nieuw toestel aanschaft is legitimatie wel nodig bij de bezorging. Op deze pagina zie je welke legitimatiebewijzen geldig zijn.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is. Laat je weten of je nog vragen hebt? Als je het overigens fijner vindt om in het Engels je vragen te stellen dan mag dat ook. Pools gaat ons helaas niet lukken maar Engels wel 😉.

Reageer