Beantwoord

Contractverlenging gaat moeizaam

Reputatie 1
Recentelijk werd ik benaderd door T-Mobile dat ik binnenkort mocht verlengen en of ik hieraan geïnteresseerd zou zijn? Daar ik echter in het ziekenhuis lag gaf ik aan de verkoop medewerker aan dat ik hier wel oren naar had, maar momenteel niet in staat was om hem verder te woord te staan. Hiervoor had hij begrip en ik kon terugbellen naar het nummer 0800-8104. Nadat ik uit het ziekenhuis kwam, heb ik contact opgenomen met T-Mobile en hier werd mij op vrij brutale wijze kenbaar gemaakt dat ik dit nummer niet mocht bellen omdat mijn contract verlenging pas over een week mogelijk was en men niet van plan was mij te woord te staan! Dit vond ik vreemd, want ik was toch benaderd door T-Mobile?
Maar goed, een week later dus zelf maar terug gebeld en moet eerlijk toegeven dat het gesprek niet geheel vlot verliep. Er was wel interesse om mij als klant te houden maar eigenlijk kon er niets voor mij worden gedaan. Nu dient U te weten dat de problemen die ik heb met ontvangst en bellen behoorlijk groot zijn. Dit is voor U makkelijk te controleren. Omdat we tijdens het gesprek er niet helemaal uitkwamen, gaf de mevrouw aan dat ze nog wilde kijken naar een andere mogelijkheid (betere oplossing) en vroeg of het goed was dat ze mij een week later, gisteren dus, terug zou mogen bellen? Ik vond dit goed en dit gaf mij ook een beetje tijd om mij op de markt te oriënteren en te kijken wat er links en rechts aangeboden werd aan diverse abonnementsvormen met en zonder telefoon.
Ik begreep dat men mij voor 2 uur die middag terug zou bellen, echter dit gebeurde niet. Om 15.15 dus zelf maar gebeld met T-Mobile en de medewerker aan de telefoon verzekerde mij dat ik terug gebeld zou gaan worden door de desbetreffende dame. Indien dit niet zou gebeuren zou hij binnen een uur contact met mij opnemen om e.e.a. af te handelen. U begrijpt dat dit dus niet is gebeurd en ik eigenlijk inwendig wel een beetje kwaad ben op T-Mobile, dan wel op zijn medewerkers....... Naar het schijnt loopt er een actie, maar deze eindigt op zondag. aangezien ik niet terug gebeld ben of word, vraag ik mij af of er wel interesse bestaat bij T-Mobile om mij als klant te behouden?
Hier zou ik graag een reactie van U op ontvangen en misschien dat U mij na het lezen van dit bericht toch nog terug wilt bellen!
icon

Beste antwoord door Issam 16 december 2016, 15:03

Hey HARRYSCARRY,

Ik wil allereerst mijn excuses aanbieden voor het feit dat je niet naar tevredenheid te woord bent gestaan en dat onze collega's hun afspraken niet zijn nagekomen. We doen je heel graag een mooi aanbod en zien je natuurlijk niet graag vertrekken!

Goed dat je dit dus bij ons aangeeft. Ik heb dit meteen voor je doorgezet naar de afdeling vernieuwingen zodat ze je bellen met een mooi aanbod. Ik ben ervan overtuigd dat het dit keer helemaal goed zal gaan en dat jullie er samen uit gaan komen. :)

Houd je ons op de hoogte?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@HarryScarry

Beste.

Momenteel is het de beste optie om te wachten op een reactie van de moderators, of zelfs is langs te gaan bij de T-Mobile shop.
Uit veel reactie`s van klanten blijkt dat ze erg tevreden zijn over de mensen die in de shop kwamen.

Misschien kunt u het daar proberen

Succes!

^Diego
Reputatie 6
Badge +16
Hey HARRYSCARRY,

Ik wil allereerst mijn excuses aanbieden voor het feit dat je niet naar tevredenheid te woord bent gestaan en dat onze collega's hun afspraken niet zijn nagekomen. We doen je heel graag een mooi aanbod en zien je natuurlijk niet graag vertrekken!

Goed dat je dit dus bij ons aangeeft. Ik heb dit meteen voor je doorgezet naar de afdeling vernieuwingen zodat ze je bellen met een mooi aanbod. Ik ben ervan overtuigd dat het dit keer helemaal goed zal gaan en dat jullie er samen uit gaan komen. :)

Houd je ons op de hoogte?
Reputatie 1
Beste Issam,

Allereerst dank voor de gedane moeite. Ik ben inderdaad teruggebeld, maar was niet in de gelegenheid de telefoon te beantwoorden. Dus heb ik even later terug gebeld en tot mijn grote verbazing krijg ik aan de telefoon te horen dat de medewerker niet bekend is maar dat men hem wel een mail zal sturen en ik teruggebeld ga worden!!!! Dit is dus nog steeds niet gebeurd. Zoveel met betrekking tot het bellen met de afdeling vernieuwingen. Ik wacht in spanning af.

Harry
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Harry,

Graag gedaan hoor! Ik zie inderdaad dat onze collega je heeft gebeld. Ik zal doorgeven dat je nogmaals gebeld wilt worden. Je hoeft zelf geen contact op te nemen met onze afdeling vernieuwingen. Ze proberen je te bellen tot ze je te pakken krijgen. 😉

Als je ons in de tussentijd kan vertellen op welke tijdstippen je doordeweeks het best bereikbaar bent, dan zorgen wij ervoor dat deze informatie bij onze collega's terecht komt!
Reputatie 1
Issam,

Ik ben in principe elke dag bereikbaar. Maandagochtend helaas niet. Zou echt graag even contact hebben met de afdeling vernieuwingen.

Harry
Reputatie 7
Badge +15
Hi Harry,

Ik heb doorgegeven dat je niet op maandagochtend bereikbaar bent. 🙂

Let er overigens op dat mijn collega's bellen met een onbekend nummer, dan weet je dat wij het zijn! 😉

Reageer