Beantwoord

Contractverlenging niet goed geïnformeerd

zeer ontevreden met jullie service. hoe kan ik een klacht indienen? Was in december gebeld door jullie klantenservice over het contract verlengen. Was niet informeert over een wijzing in mij abonnement. wist niks van. Ik heb geen email of sms ontvangen.

icon

Beste antwoord door David 9 mei 2019, 12:55

Hoi @Dorita,

Erg spijtig om te lezen dat je een klacht hebt over jouw verlenging! Je kunt bij ons terecht met al jouw vragen, klachten en feedback. Ik gok dat dit gaat over de belbundel bij de verlenging? Als dit niet zo is, dan kun je het natuurlijk ook laten weten.

Ik zie dat je hier gisteren voor jouw bericht ook al contact over hebt gehad en dat er uitleg is gegeven over jouw abonnement na de verlenging. Deze is inderdaad anders ten opzichte van het abonnement wat je ervoor had. Je hebt ook altijd de mogelijkheid om tijdens een gesprek je vragen te stellen en ontvangt vervolgens een bevestiging van het afgesproken abonnement (inclusief voorwaarden). Heb je deze nog doorgenomen na de verlenging? Ik snap dat je tijdens zo'n gesprek niet alle vragen paraat hebt, hetzelfde geldt natuurlijk voor degene die je aan de lijn krijgt, die kan ook niet aan alle voorwaarden denken. Dan zou je uren aan de lijn hangen waarschijnlijk!

Ik zie dat je gisteravond de bundel hebt geactiveerd voor onbeperkt bellen vanuit Nederland naar andere landen in de EU. Op deze manier zorg je ervoor dat je niet voor onverwachte kosten komt te staan voor het telefoneren vanuit Nederland, dus dat is een handige bundel!

Als we je hier op de Community nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je, Dorita! Hopelijk kunnen we op die manier de vervelende nasmaak van jouw verlenging weer positief maken!

PS: Jouw username is aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is en iedereen dus mee kan lezen. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Dorita,

Erg spijtig om te lezen dat je een klacht hebt over jouw verlenging! Je kunt bij ons terecht met al jouw vragen, klachten en feedback. Ik gok dat dit gaat over de belbundel bij de verlenging? Als dit niet zo is, dan kun je het natuurlijk ook laten weten.

Ik zie dat je hier gisteren voor jouw bericht ook al contact over hebt gehad en dat er uitleg is gegeven over jouw abonnement na de verlenging. Deze is inderdaad anders ten opzichte van het abonnement wat je ervoor had. Je hebt ook altijd de mogelijkheid om tijdens een gesprek je vragen te stellen en ontvangt vervolgens een bevestiging van het afgesproken abonnement (inclusief voorwaarden). Heb je deze nog doorgenomen na de verlenging? Ik snap dat je tijdens zo'n gesprek niet alle vragen paraat hebt, hetzelfde geldt natuurlijk voor degene die je aan de lijn krijgt, die kan ook niet aan alle voorwaarden denken. Dan zou je uren aan de lijn hangen waarschijnlijk!

Ik zie dat je gisteravond de bundel hebt geactiveerd voor onbeperkt bellen vanuit Nederland naar andere landen in de EU. Op deze manier zorg je ervoor dat je niet voor onverwachte kosten komt te staan voor het telefoneren vanuit Nederland, dus dat is een handige bundel!

Als we je hier op de Community nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je, Dorita! Hopelijk kunnen we op die manier de vervelende nasmaak van jouw verlenging weer positief maken!

PS: Jouw username is aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is en iedereen dus mee kan lezen. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten.
Hoi @David,

Bedankt voor jou snel antwoord. Mijn username was per ongeluk en toen ik het zag kon ik niet meer aanpassen. Dus bedankt dat jij hebt dat aangepast.

ik was in december gebeld over mijn abonnement verlengen. In december heb ik netjes gevraagd wat gaat veranderen en Antwoord was: allen internet in het buitenland ging veranderen. Dan zag ik mijn factuur van april en natuurlijk ben ik niet blij mee. Ik heb geen sms of e-mail of belletje gekregen over de wijzingen.

Mijn vraag is waar kan ik een officieel klacht indienen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dorita,

Het is natuurlijk niet fijn dat niet alle informatie is verstrekt, maar in een dergelijk geval ben je vervolgens ook zelf verantwoordelijk om de voorwaarden en jouw contract door te nemen en tijdig aan te geven wanneer je het ergens niet mee eens bent. Als je hier toch een klacth over in wilt dienen dan, kan dit per post, naar het volgende adres: T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag. Zij voorzien van jouw binnen 30 dagen van een reactie, tenzij dit door omstandigheden niet haalbaar is. Ook dan zullen zij binnen die 30 dagen laten weten wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten.

Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer