Vraag

Contractverlenging niet zichtbaar

• 28 juli 2016
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Hallo T-mobile,

Ik heb een aantal maanden mijn huidige abonnement verlengd, en daarbij een aantal bundels aangepast. Het oude abboment stond op naam van mijn ouders, maar had echter wel mijn eigen inloggegevens en mobiele app. Het nieuwe abonnement zou vandaag moeten zijn ingegaan, en is niet zichtbaar op de app. Ik ben er eerlijk gezegd ook vanuit gegaan dat jullie deze wijzingen vanzelf zichtbaar zouden maken in de app, ik dus ook de verbruiksstatus van mijn nieuwe bundels in zou kunnen zien. Heb een aantal dagen terug een mail ontvangen van jullie, met daarin in welkomstbericht en instructies om een account aan te maken. Dat heb ik geprobeerd met mijn huidige gegevens en verificatiecodes die ik van jullie ontvangen heb per SMS, maar dit is geweigerd vanwege een volgens jullie onjuiste code en 24 uur geblokkeerd. Zouden jullie me hier alsjeblieft mee verder kunnen helpen zodat ik gebruik kan gaan maken van mijn nieuwe abonnement?

Mvg,

Laury

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Laury,

Goed dat je even contact opneemt hierover, want ik begrijp dat je hier duidelijkheid over wilt. Ik ben gelijk de systemen ingedoken om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Ik heb je even een privébericht gestuurd met meer informatie. Kun je daar naar kijken? Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer