Beantwoord

contractverlenging, nog geen bevestiging


Ik heb mijn contract verlengd. Ik zou een email ontvangen met mijn nieuwe maandbedrag maar deze heb ik nog niet ontvangen. Ik kan wel mijn nieuwe gegevens zien maar dan zonder de kortingen kan ik als nog deze mail krijgen
icon

Beste antwoord door Issam 10 april 2016, 13:45

Hi sjnet,

Welkom terug op het T-Mobile Forum. It's been a long time! Leuk om je hier weer te zien.

Gaaf dat je je contract weer hebt verlengd bij ons. Sorry dat je niet direct de bevestiging hebt ontvangen, deze zou je normaal binnen 48 uur moeten krijgen per e-mail. Ik heb de bevestiging nogmaals per e-mail naar je verzonden. Zou je vandaag willen controleren of je de bevestiging binnen hebt gekregen? Check voor de zekerheid ook je ongewenst map.

Laat het ons weten. Als je nog andere vragen hebt dan horen we het graag van je. 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hi sjnet,

Welkom terug op het T-Mobile Forum. It's been a long time! Leuk om je hier weer te zien.

Gaaf dat je je contract weer hebt verlengd bij ons. Sorry dat je niet direct de bevestiging hebt ontvangen, deze zou je normaal binnen 48 uur moeten krijgen per e-mail. Ik heb de bevestiging nogmaals per e-mail naar je verzonden. Zou je vandaag willen controleren of je de bevestiging binnen hebt gekregen? Check voor de zekerheid ook je ongewenst map.

Laat het ons weten. Als je nog andere vragen hebt dan horen we het graag van je. 🙂

Reageer