Vraag

Contractvernieuwing

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

188 reacties

Reputatie 6
@dunyali

Jouw contract is ingegaan op 17 mei 2010 je mag 3 maanden voor het einde van je contract verlengen dit betekend dat je vanaf 18 februari 2011 kunt verlengen ik kan nu nog geen collega laten bellen. Ook zul je 3 maanden van te voren in je My T-Mobile account kunnen zien dat je kunt verlengen en via de website een verlenging kunnen doen.
Misschien al een veelgestelde vraag, maar ik kom ook in aanmerking voor een contractvernieuwing, maar wanneer gaat mijn nieuwe contract in, aangezien mijn "oude" contract pas over 3 maanden afloopt. Ik wil er nu een internetbundel bij. En als ik dan mijn nieuwe toestel krijg, dat ik niet eerst 3 maanden torenhoge rekeningen krijg. Omdat mijn nieuwe contract pas over 3 maanden ingaat.
Reputatie 6
@Trex

Je kunt een contractsverlenging regelen via de verkoopafdeling (0800 8104) of via je My T-Mobile pagina en dan deze link. Ook kun je op deze pagina tussentijds een internetbundel activeren.
Reputatie 6
@Yorickzz
Het gaat hier om 2 verschillende tariefplannen, waarbij Flex niet meer wordt aangeboden. Bij Flex gaan alle kosten uit de bundel, bij een iPlan niet. Bij i-150 ontvang je inderdaad 150 minuten
Reputatie 6
@ericy
Ik zie dat je inmiddels op 28 januari via de T-Mobile Shop je contract hebt vernieuwd.
Reputatie 2
Ik zou ook graag gebeld worden door de klantenservice met een mooie aanbieding voor de Iphone, is dit mogelijk?
Reputatie 2
hoi,

Een paar weken gelede n heb ik mijn contract vernieuwd. In de bevestigingsmail stond keurig dat ik 4 maanden internet gratis krijg, echter op de papieren variant die met de post kwam stond dit niet. Willen jullie mij een nieuwe papieren versie sturen met de juiste gegevens.

omdat het contract en internet pas op 8 april ingaat vroeg ik mij af wat nu de opties en kosten zijn om internet nu al te activeren?

Groet,

Tommy
Reputatie 6
@Daydreamertje
Er wordt binnen enkele dagen telefonisch contact met je opgenomen.
Reputatie 2
Fijn, dank je wel!
Reputatie 6
@TTK
Helaas is dit niet mogelijk, vanwege een geautomatiseerd proces. Ik zie inderdaad in je bestelling dat je 4 maanden gratis internet ontvangt. Je kunt hier dus ook vanuit gaan.

Je kunt internet op je huidige Flex abonnement activeren. Je betaalt voor de bundel web'n'walk €9,95 per maand totdat je nieuwe contract ingaat. Je kunt deze bundel via My T-Mobile toevoegen, maar je kunt het me ook via een priv
Reputatie 2
Hoi Raymond,

Dankje voor je bericht. Ik ga er dan idd maar van uit dat het goed komt met die 4 maanden gratis internet.

Activeren kan ik zelf wel doen, nog wel een vraagje daarover, mijn bundel gaat normaal op de 8e in. Als ik nu internet activeer is dat dan per direct of per de 8e?

groet,

Tommy
Reputatie 6
@TTK
De bundel web'n'walk gaat dan per direct in.
Reputatie 2
wederom bedankt, heb het gelijk aangevraagd en zag dat ik hierbij ook 1 maand gratis krijg. is toch weer een meevaller 🙂