Beantwoord

Contractvernieuwing blijkt mislukt, wel nieuwe telefoon meegekregen.

Goedendag,

Ik heb eind november mijn contract laten vernieuwen in de Mediamarkt met de black friday deal. Hiebij heb ik ook meteen een nieuwe S9 meegekregen, die ik deels zelf heb betaald, en deels als toestelbundel. Op 18 december zou mijn nieuwe/verlengde abo in moeten gaan, maar tot en met vandaag is dat niet het geval want de aanvraag is ergens op misgegaan blijkt nu, en zo heb ik dus min of meer een gratis S9 gekregen. Echter ik wil graag van de grotere bundel gebruik kunnen maken zoals afgesproken. Ik heb een paar keer gebeld en bij de Tmobile shop geweest, maar die konden mijn contract niet verlengen tegen de voorwaarden zoals was afgesproken in november, omdat er nu andere tarieven gelden. Dit ondanks dat ik een uitgeprint en ondertekent contract bij me had, met heel duidelijk de afspraken erop. Ik vraag me af, wat is een contract dan waard? Als ik Tmobile niet kan houden aan zijn deel van het contract? Mediamarkt ook geweest, en hebben ook opnieuw dit proberen te regelen, zonder resultaat vooralsnog. Wat nu te doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 8 januari 2019, 14:14

Hi Casper,

Dankjewel voor het doorgeven. Ik heb dit gelijk voor je gecheckt met de afdeling orders en bleek dat je bestelling niet goed was afgerond. k heb ze gevraag dit voor je op te lossen en ze hebben je bestelling nu afgerond en je abonnement is vanaf vandaag 08-01-2019 ingegaan. Je kan nu gebruik maken van je verlenging. Alle informatie is ook zichtbaar op My T-Mobile!

Hopelijk ben je blij met deze oplossing! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe toestel!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi Casper,

Dankjewel voor het doorgeven. Ik heb dit gelijk voor je gecheckt met de afdeling orders en bleek dat je bestelling niet goed was afgerond. k heb ze gevraag dit voor je op te lossen en ze hebben je bestelling nu afgerond en je abonnement is vanaf vandaag 08-01-2019 ingegaan. Je kan nu gebruik maken van je verlenging. Alle informatie is ook zichtbaar op My T-Mobile!

Hopelijk ben je blij met deze oplossing! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer