contractvernieuwing + telefoon online bestellen

Reputatie 2
Hallo allemaal,

Tijdje geleden heb ik een 29,95 abbo aangeschaft bij The Phone House.
Toen ik thuis kwam had ik direct Overige Kosten van 1.15 nog nooit wat gedaan.
Dus had ik heen gebeld en zeiden ze dat dat niet altijd goed is dus oke dat is dan goed.

Nu heb ik mijn eerste rekening gekregen van 61,20 terwijl ik nog 128 belminuten heb en 106 smsjes! Ze hebben dus Aansluitkosten gerekend!

Voor t-mobile een vraag:

Hoe kunnen jullie aansluitkosten berekenen zonder dit de klant te laten weten aangezien ik persoonlijk nog in de Phone House heb gevraagd voor aansluitkosten zeiden ze dat er GEEN aansluitkosten aanzaten. En nu moet ik toch nog 22,06 betalen voor aansluitkosten.

Help AUB.

This topic has been closed for comments

176 reacties

Reputatie 2
Er worden inderdaad aansluitkosten gehanteerd. Je moet even langs de verkoper van TPH die het beloofd heeft. Mensen die klant worden via een shop betalen deze kosten (bijna) altijd.
Reputatie 2
Gelden die aansluitkosten ook bij een verlenging ????. Ik ben van een relax 150 naar een i-150 gegaan .
Reputatie 2
Nee aansluitkosten woord zegt het al) zijn kosten die in rekening worden gebracht om je aan te sluiten. Als je verlengt ben je al aangesloten, dus is dit niet van toepassing. Ook al verander je van abonnementsvorm.

Socawarrior
Reputatie 2
Ok , thanks kerel voor de snelle reactie !
Reputatie 2
Studenten die een ING rekening hebben, konden een iPhone i-150 aanvragen met bijbetaling van 19,95 zonder aansluitkosten met internet alles erop en eraan. Ik heb mn telefoon binnengekregen en na 2 weken wilde ik via de site op my t-mobile. Ik kon er niet op dus ik belde naar t-mobile en werd verteld dat de degene die het heeft afgeleverd geen seintje heeft doorgegeven naar jullie toe en vandaar dat het nummer niet geactiveerd is. Ik vroeg is dat erg en wat zijn de gevolgen? De medewerker aan de tel zei dat er niks aan de hand is en binnen 2 of 3 werkdagen is het nummer geactiveerd en kan ik mij aanmelden op mn site.
Ik krijg nu een rekening van T-mobile van bijna 80 euro. Ik moet aansluitkosten betalen, terwijl er in de actie vermeld stond dat dit niet hoeft. Ik moet pre-activatiekosten van internet en bellen betalen, terwijl dit niet mijn schuld is.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit? Ik heb niks voor niks een telefoon voor studenten genomen, zodat ik niet te veel hoef te betalen en ik krijg een rekening van 80 euro?
En ik las bij een andere forum dat er bij een i-150 geen internet bij zit. Hoe kan dit nou? Want toen ik dit bestelde werd mij verteld dat er alles in zit, inclusief internet.
Reputatie 4
Bij i-150 zit wel onbeperkt internet inbegrepen. Op je andere vragen weet ik het antwoord niet.
Reputatie 5
@Rachella, als je gebruik hebt gemaakt van de ING actie, dan hoef je inderdaad geen aansluitkosten te betalen.

Helaas kan ik op dit moment je gegevens niet controleren. Ik zal dit alsnog doen zodra dit mogelijk is en je verder informeren.
Reputatie 4
Allereerst: erg handig dit forum! Ik ben al heel wat rijker geworden door vragen en antwoorden van anderen hier, maar wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is: wanneer worden de aansluitkosten van
Reputatie 1
Aansluitkosten worden berekend op het moment dat je een nieuw contract afsluit bij T-Mobile, deze worden afgerekend op de eerste factuur.
Reputatie 4
Ok mooi! Bedankt.
Reputatie 2
JoeyW schreef:

Aansluitkosten worden berekend op het moment dat je een nieuw contract afsluit bij T-Mobile, deze worden afgerekend op de eerste factuur.

Dus ook als je je contract verlengt worden er aansluitkosten in rekening gebracht? Wel jammer als dat zo zou zijn als je al klant bent...
Reputatie 4
@daruby

Alleen als je een nieuw abonnement afsluit. Dit geldt niet voor een vernieuwen van je huidige contract.
Reputatie 2
Hi, ik heb een Flex 20 abo met W&W die loopt tot 7-03-2010 op 08-03-2010 gaat mijn nieuwe i150 abo in en gebruik mijn oude nummer voor het i150 abo,
Mijn vraag is wordt mij aansluitkosten berekent of niet, aangezien de i 150 abo aanluit op mijn oude Flex abo hoop ik dat er geen aansluitkosten wordt berekent.

Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 5
@faire4u, je hebt een nieuw contract afgesloten en gekozen voor T-Mobile Nummerbehoud. Omdat je hebt gekozen voor een nieuw contract betaal je aansluitkosten van € 26,25.
Reputatie 2
Ik weet niet of iemand dit al eerder heeft gevraagd...(er zijn ook zoveel topics..)

Maar hoeveel abonnementen mag je maximaal op 1 naam hebben..

ik heb namelijk nu 2 maar ik wilde eigenlijk nog 1 voor die BB..

Alvast bedankt..
Reputatie 4
Zolang je het maar betaald zullen ze niet moeilijk doen denk ik en je moet wel nog steeds kredietwaardig zijn bij de BKR in Tiel, maar zou wel bij jezelf te raden gaan of je dat financieel wel waard is. Elke keer een nieuw abonnement kost je ontzettend veel geld want je betaald ook elke keer voor je toestel. Als je een simonly abonnement heb betaal je alleen voor de minuten dus het verschil kan je uitrekenen wat je op je toestel kwijt ben en dat voor 12 of 24 maanden en zou dan wel afvragen of het je waard is . Succes
Reputatie 2
ik heb een sim-only (voordeel sim) en een relax 300 abonnement...
Reputatie 2
Ik heb er 4 op mijn naam staan, 2x i-abo, 1x relax met een nokia en 1x sim only, zolang de rekeningen betaald worden kun je er net zoveel op je naam zetten als je wilt.

PS. denk dat je zelf wel kunt bepalen of je nog een abo kunt/wilt betalen. Mijn abo's zijn trouwens voor mijn dochter, mijn vrouw, een neefje en voor mezelf.

Succes
Reputatie 5
Als particulier mag je maximaal 5 abonnementen afsluiten.
Reputatie 2
ok hartstikke bedankt 😉
Reputatie 2
Oke dan heb ik nu ff nog 2 vraagjes..
Ik heb een Loss BB nu gekocht..

Is het mogelijk om een Sim-only abonnement over te zetten naar die BB Instant Email...

En anders wilde ik mijn andere abonnement met Internet Vast te veranderen in Instant Email...maar ik zie nergens op de site waar ik dat kan doen..

Alvast Bedankt,

P.S : Ik ben echt blij dat jullie me zoveel duidelijke informatie geven ...Thnx 😉
Reputatie 1
@lilgomes

Ik zie dat je inmiddels vandaag een Instant E-mail bundel hebt laten toevoegen door de T-Mobile Klantenservice.
Reputatie 2
ja klopt, ik kon niet w88 😳
Reputatie 2
Is het iemand al gelukt om een tweede iPhone abonnement af te sluiten met korting op de aanschafprijs?

Een tijdje geleden heb ik een mail gestuurd hierover, toen kreeg ik het antwoord dat ik 0800-7123 moest bellen. Dat heb ik zojuist gebeld en daar werd gemaild dat ik niets geen korting kon krijgen en de volle pond moest betalen, wat ik een beetje vreemd vind...
Reputatie 2
Als je in een supermarkt pak melk haalt en je vind het zo lekker dat je besluit om er nog 1 te halen, krijg je dan ook korting op je tweede pak melk ? Nee !

🙂