Beantwoord

Creditcheck

• 17 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 693 Bekeken

In augustus geprobeerd mijn contact te verlengen met een nieuw toestel. Aanvraag afgewezen. Reden onbekend. In de winkel: geen antwoord. On line: geen antwoord. Mag niet: privacy. Ik zou terug gebeld worden. Is niet gebeurd.
Aanvraag ingediend bij BKR in Tiel. (Ja je gaat je van alles inbeelden). Tiel heeft niks. Dus eigen beslissing van T-Mobile. Wordt dus niet opgelost.
Wie kent de oorzaak,

Gr. Wim
icon

Beste antwoord door Hajar 18 oktober 2018, 10:44

Hi Wim,

Ik kan vanwege privacy redenen inderdaad niet inzien wat de reden van afwijzing is. Voor welk toestel wil je gaan? Als je een toestelkrediet onder de € 250,- kiest, wordt er geen kredietcheck gedaan. Wellicht is dat een optie voor je? Ik had je graag nog meer duidelijkheid willen geven, maar heb geen inzicht in de reden. Op deze pagina kun je wel meer lezen over hoe toestelkrediet werkt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wim,

Ik kan vanwege privacy redenen inderdaad niet inzien wat de reden van afwijzing is. Voor welk toestel wil je gaan? Als je een toestelkrediet onder de € 250,- kiest, wordt er geen kredietcheck gedaan. Wellicht is dat een optie voor je? Ik had je graag nog meer duidelijkheid willen geven, maar heb geen inzicht in de reden. Op deze pagina kun je wel meer lezen over hoe toestelkrediet werkt.
Hallo,

Ik kan mijn abbonement verlengen en wil graag de s9 of de s9 plus. Maar nu zou ik eerst willen weten of ik door de kredietcheck kom.. mijn inkomen is 1900 euro en ben een alleenstaande ouder. Ik heb geen zin ok voor lul te staan in de winkel vandaar tot ik het hier op het forum vraag....

Mvg shirley
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Shirley,

Tof dat je wilt gaan verlengen bij ons!

Wij kunnen niet aangeven of je door de kredietcheck komt, gezien de privacy van dergelijke gegevens. Je kunt een verlenging ook online afsluiten en dan wordt de check ook gedaan. Dan kun je dit snel en eenvoudig vanuit je luie stoel doen en hoef je niet richting de winkel. Je weet dan ook snel waar je aan toe bent en of je in aanmerking komt voor de verlenging met de Samsung S9 of S9 Plus.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je en dan helpen we je snel verder!

Reageer