Beantwoord

Data en bellen zakelijk in de eu

• 4 januari 2017
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Beste t-mobile,

Ik heb tussen jullie abonnementen aanbod gekeken en ik kan er niet echt uit komen.

Wij zoeken een zakelijk abbonement waarbij er het liefst 30 tot 50gb en nog beter oneindig gebruik gemaakt kan worden van het internet Europees. Wij varen namelijk op een binnenvaartschip in de Europese vaart denk hierbij aan Duitsland België Frankrijk switzerland. Dus ook het bellen onbeperkt in de Eu is genoodzaakt.

Zouden jullie hier een mogelijkheid voor hebben dan hoor ik het graag.

Vriendelijke groet,

Mike.
icon

Beste antwoord door Hajar 5 januari 2017, 10:55

Hi Mike,

Leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen met een zakelijk abonnement. Ik heb een belafspraak ingepland met onze verkoopafdeling zodat jullie samen kunnen kijken naar een passend abonnement voor jou. Je wordt zo snel mogelijk anoniem gebeld dus houd daar rekening mee.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mike,

Leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen met een zakelijk abonnement. Ik heb een belafspraak ingepland met onze verkoopafdeling zodat jullie samen kunnen kijken naar een passend abonnement voor jou. Je wordt zo snel mogelijk anoniem gebeld dus houd daar rekening mee.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! 🙂
Beste hajar,

Het gaat niet om een abbonement voor mijzelf maar voor mijn baas haha.

Hij gaat vandaag wss naar jullie bellen of vandeweek wegens nu druk aan het werk.

Groet Mike
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mike,

Aaah oke dat is prima. Mijn collega heeft geprobeerd jou te bellen vanochtend. Zou je mij het nummer van je baas kunnen doorsturen in een privébericht? Dan zorg ik ervoor dat hij wordt gebeld! 🙂

Reageer