Beantwoord

Datum nieuw contract

• 27 september 2016
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Beste T-mobile,

Mijn huidig abonnement loopt af op 27-09-2016.
Mijn nieuwe abonnement moet ingaan op 28-09-2016.

Nu heb ik gister gebeld met de klantenservice en aan mij werd verteld dat ik al op 27-09-2016 gebruik kan maken van mijn nieuwe abonnement. Helaas zie ik in de T-mobile app nog het oude abonnement staan.

Hoe werkt dit precies?

Alvast bedankt,

Joshua
icon

Beste antwoord door Kaassausje 27 september 2016, 12:45

Hoi Joshua, welkom terug op het klantenforum.

Klinkt alsof de klantenservicemedewerker of nog niet helemaal wakker was, of dringend toe was aan een bak koffie.

Als jouw contract van 28-09-2014/15 tot en met 27-09-2016 loopt, dan kan het nieuwe contract nooit ingaan op de 27e. Dat wordt dan gewoon weer de 28e. Een 'tot en met' datum is immers niet hetzelfde als een 'tot' datum. ;)

Alleen als het oude contract van de 27e t/m de 26e zou lopen, zou het nieuwe contract vandaag ingaan.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Joshua, welkom terug op het klantenforum.

Klinkt alsof de klantenservicemedewerker of nog niet helemaal wakker was, of dringend toe was aan een bak koffie.

Als jouw contract van 28-09-2014/15 tot en met 27-09-2016 loopt, dan kan het nieuwe contract nooit ingaan op de 27e. Dat wordt dan gewoon weer de 28e. Een 'tot en met' datum is immers niet hetzelfde als een 'tot' datum. ;)

Alleen als het oude contract van de 27e t/m de 26e zou lopen, zou het nieuwe contract vandaag ingaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Joshua,

Welkom terug inderdaad, dat is al even geleden! :)

Ik sluit me aan bij Kaassausje, iemand moest nog even opstarten gok ik. Jouw contract loopt namelijk tot en met vandaag, dus morgen gaat pas het nieuwe abonnement in. Ik zie dat dit vanochtend ook door een collega van mij aan je is uitgelegd. Excuses voor de verkeerde informatie gister!

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan weten!
Hallo Kaassausje en David,

Bedankt voor de heldere uitleg. Nu vroeg ik mij alleen nog af of dit morgen ook direct zichtbaar is in de T-mobile app.

Alvast bedankt,

Joshua
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joshua,

In principe wel, maar houd voor zekerheid altijd 48 uur aan. Het kan zijn dat er nog bepaalde punten verwerkt moeten worden en dat deze nog niet helemaal correct worden weergegeven. Na 48 uur moet dit allemaal wel helemaal rechtgetrokken zijn.

Mocht je nog opmerkelijkheden tegenkomen, laat het dan even weten!

Reageer