Beantwoord

[DENK MEE] Hoe kunnen wij bestaande klanten het gevoel geven dat je gewaardeerd wordt?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

105 reacties

Ik ben eergisteren in de Tmobile shop geweest om te informeren over het verlengen van mijn contract, inmiddels al vele jaren bij Tmobile dus ik verwachtte toch op z'n minst een kleine aanbieding. Helaas, ten eerste kreeg ik te horen dat ik mijn nieuwe telefoon niet op kon halen omdat het op een zondag valt (terwijl ik hier wel een melding van kreeg) en ten tweede stond er een nonchalante verkoopster die dood leuk zei ja stom he dat je geen aanbieding krijgt ik weet het het is shit. Nou dankjewel ?
Ik ben altijd heel tevreden geweest over tmobile maar ik vind het echt jammer dat hier niet meer aan wordt gedaan.
Reputatie 4
Badge +11
Kim29 schreef:

Ik ben eergisteren in de Tmobile shop geweest om te informeren over het verlengen van mijn contract, inmiddels al vele jaren bij Tmobile dus ik verwachtte toch op z'n minst een kleine aanbieding. Helaas, ten eerste kreeg ik te horen dat ik mijn nieuwe telefoon niet op kon halen omdat het op een zondag valt (terwijl ik hier wel een melding van kreeg) en ten tweede stond er een nonchalante verkoopster die dood leuk zei ja stom he dat je geen aanbieding krijgt ik weet het het is shit. Nou dankjewel ?
Ik ben altijd heel tevreden geweest over tmobile maar ik vind het echt jammer dat hier niet meer aan wordt gedaan.

ik heb ook verlengt voor twee jaar en heb het via een webshop gedaan , en dat scheelt nog wel wat !. dus even vergelijken is de moeite waard !
Ik ben al een flink aantal jaren vaste klant van T-mobile en ben eigenlijk altijd zeer tevreden geweest.
Echter nu heb ik een vraag.
Ik mag mijn abbo verlengen en als "vaste klant" dacht ik dat ik wel voordeel zou hebben op een nieuw abbo echter als ik wil verlengen dan betaal ik voor 120 min bellen en 3 GB 24,50 per maand, maar als ik een nieuwe klant ben en wil hetzelfde dan betaal ik ook 24,50!
Dat vind ik niet echt vaste klanten voordeel!
Hoe kan dit en wat gaan jullie daaraan doen?
Helemaal niets
Reputatie 1
Hi All,

T-Mobile heeft bestaande klanten erg hoog in het vaandel staan. Helaas is het onhaalbaar om jullie het financiele voordeel te geven waarop jullie hopen of wat jullie verwachten. We werken daarom aan andere voordelen, bijvoorbeeld het T-Mobile extra programma waar je kunt sparen voor allerlei extra's, of het App programma waar bestaande klanten minimaal 100 euro per jaar voordeel krijgen. Zie verder de punten die ik heb benoemd hierboven.

We zijn constant hard aan het werk voor jullie, ook nu. Hou ons daarom in de gaten de komende tijd zodat je op de hoogte blijft van alle voordelen!

We zullen dit topic hier nu afsluiten,
Groet en nogmaals bedankt voor alle reacties!
Sjoerd