Vraag

Diensten waar ik niet voor heb getekend!

Geachte heer/mevrouw,

In juni van dit jaar heb ik tegelijkertijd met mijn vriend in de Tmobile shop in Vlaardingen mijn abonnement verlengd. Er zijn tijdens deze verlenging een aantal zaken goed mis gegaan. Op de eerste plaats zijn de contracten door de medewerker een aantal keer aangepast, omdat wij het niet eens waren met de informatie die hierin vermeld stond. Eenmaal thuis zijn wij de bonnen goed gaan nakijken en daarop stonden een aantal diensten waar wij niet om hebben gevraagd en ook niet vermeld stonden in het contract op het moment dat wij deze hebben getekend. Zoals het muziekpakket en deezer. Daarnaast kregen wij een aantal dagen na het verlengen van het contract een brief voor een toestelverzekering. Ook hier hebben wij niet voor getekend. Deze verzekeringen hebben we gelukkig tijdig kunnen stoppen. We hebben contact opgenomen met de klantenservice van Tmobile, omdat wij de toegestuurde contracten per mail niet konden openen vanwege het ontbreken van een code. Deze contracten zouden ons toegestuurd worden, maar dit is nooit gebeurd. Daarnaast vertelde de medewerker van de klantenservice ons dat er geen deezer en muziekpakket is toegevoegd aan de abonnementen. Nu dat de nieuwe contractperiode is in gegaan zie ik mijn Tmobile dat wij dus wel voor het deezer en muziekpakket moeten betalen. Mij is zowel door de medewerker in de Tmobile shop als de klantenservice toegezegd dat ik per maand 50.00 euro ga betalen. Nu zie ik op mijn Tmobile dat ik een abonnement heb voor 65.00 euro per maand. U kunt begrijpen dat ik het hier het niet mee eens ben en dan ook graag wil dat dit recht gezet wordt. Hoe kunnen we dit regelen? Dit is absoluut niet waar ik voor heb getekend.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Als je abo muziek pakket heet betaal je praktisch niks voor deezer maar vermoedelijk kreeg je door dat te kiezen meer korting op je toestel.
Deezer los kost 10 euro en deezer vast kost 6 euro en je krijgt er dan meer korting op zodat het dacht ik 2 euro per maand kost.

Betreft je contract staat je goed e mail wel vermeld in jouw t mobile?

Verder staan in my t mobile de kosten zonder korting vermeld de korting is enkel vermeld op je contract en op je rekeningen.
Als het goed is staat dat er ook bij vermeld althans als ik bij mijzelf kijk staat dat erbij.
Reputatie 5
@coconella,

Bedankt voor je bericht op de T-Mobile Community.

Ik heb zojuist het contract opgezocht en nagekeken wat er is afgesloten. Hierin is terug te zien dat er is gekozen voor een Muziekpakket met 2GB Snel Internet en Onbeperkt Bellen. De maandelijkse prijs hiervan komt uit op het afgesproken bedrag in de T-Mobile Shop. Ik heb het contract per e-mail naar je toegestuurd zodat je het contract zelf nogmaals kunt inzien.

Mocht jouw partner ook informatie wensen te ontvangen over zijn contract dan kan hij ons hiervoor zelf een berichtje sturen. 🙂

Reageer