Digitaal contract


Reputatie 5
Goedemorgen,

Op 27 mei jl. heb ik in de T-mobile winkel een contract afgesloten. De verkoper vertelde dat het contract direct vanaf de winkel naar mijn e-mailadres zou worden gezzonden. Echter thuis gekomen.... geen contract. Een aantal dagen later naar de klantenservice gebeld en kreeg het antwoord komt naar u toe. Tot op heden dus nog geen contract.

Hoelang duurt het nu eigenlijk echt voordat ik mijn contract binnen heb?
icon

Beste antwoord door EsthervD 7 juni 2011, 13:00

@peter-m
Vervelend om te horen dat je het contract nog niet hebt ontvangen. Ik heb het contract voor je uitgeprint en dit komt naar je huisadres toe. Je zult het binnen enkele dagen ontvangen.
Bekijk origineel

192 reacties

Reputatie 5
@peter-m
Vervelend om te horen dat je het contract nog niet hebt ontvangen. Ik heb het contract voor je uitgeprint en dit komt naar je huisadres toe. Je zult het binnen enkele dagen ontvangen.
Reputatie 5
@EstervD

Geweldig Esther, dank je wel.

Groet, Peter
mijn digitale contract kan ik niet openen met bijbehorend wachtwoord.

Hoe kan ik mijn contract wel openen?
Reputatie 6
@tasje04
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Vervelend dat het niet lukt om het digitale contract te openen. Helaas kan ik niet opnieuw een wachtwoord versturen. Daarom heb ik het contract per post naar je toegestuurd. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan het contract niet openen, omdat het ingevoerde wachtwoord onjuist zou zijn, terwijl ik zeker weet dat ik het goed heb ingevoerd.
Wat nu?
Reputatie 6
@bab22
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ook voor jou heb ik het contract per post naar je toegestuurd.
Ook ik heb geen wachtwoord voor mijn digitale contract.
Reputatie 6
@Ine
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Het contract ontvang je binnen enkele dagen per post.
hallo,

ik heb vandaag per email mijn digitaal contract ontvangen, maar kan hem niet openen met het wachtwoord. wat moet ik nu doen?
Reputatie 6
@esther66
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb het contract per post naar je toegestuurd. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Excuses voor het ongemak.
hallo raymond.

ik heb het contract ondertussen ontvangen. bedankt daarvoor.

ik begrijp dat dit exemplaar voor mezelf is en niet hoeft worden teruggestuurd?

groetjes esther
Reputatie 6
@esther66
Bedankt dat je hebt laten weten dat je het contract hebt ontvangen. Deze is voor je eigen administratie en hoef je dus niet terug te sturen.
Goedemorgen,



IK heb van de week mijn contract digitaal moeten tekenen bij degene die mijn telefoon kwam brengen.

Nu heb ik daar een password op gezet omdat dat dat moest, het probleem is dat dat password niet werkt als ik t contract wil open via mijn email.

Wat kan ik hier aan doen?



Groet,



Sjoerd
Reputatie 6
@Sjoerd1977
Sjoerd, welkom op het T-Mobile Forum! :)

Vervelend dat het niet lukt om het contract via e-mail te openen. Helaas kan ik het contract niet nogmaals versturen of het wachtwoord resetten. Daarom zal ik het contract per post naar je toesturen. Deze ontvang je binnen enkele dagen.
Goedendag,
Mijn contract heb ik per mail toegezonden gekregen, maar deze kan ik niet openen met het daarbij behorende wachtwoord dat daarvoor bestemd zou moeten zijn. Kunt u het contract per post opsturen?
Afwachtend van uw reactie.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Lynne
Reputatie 5
@Lynnevanes

Doordat het contract is afgesloten in de T-Mobile Shop is dit niet in ons bezit. Ik raad je in dit geval dan ook aan om terug te gaan naar de desbetreffende T-Mobile Shop.
Ik heb afgelopen donderdag mijn contract getekend bij de bezorger. Toen werd aangegeven dat ik dit binnen 24 uur via de mail zou ontvangen. Tot op heden heb ik nog geen mail met mijn contract gezien.

Contact gezocht met de klantenservice en daarvan krijg ik onderstaand bericht, terwijl ik helemaal niemand heb gesproken.

Kan iemand mij mijn contract toesturen?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste klant,

Hierbij bevestigen wij dat ondergetekende vandaag telefonisch contact met u heeft gehad naar aanleiding van uw e-mailbericht. Wij vertrouwen erop dat u naar uiterste tevredenheid door ons bent geïnformeerd.

Heeft u nog andere vragen? Dan verwijzen wij u graag naar Help & Support op onze website.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Reputatie 5
@Janni_

Naar aanleiding van jouw e-mail is het contract opgevraagd. Dit contract zal zo spoedig mogelijk worden toegestuurd. Het bericht dat je hebt ontvangen is uitgestuurd doordat mijn collega op het bericht heeft gereageerd. Dit bericht had niet moeten worden verstuurd omdat er geen reactie naar jou is geweest. Mijn excuses voor het ongemak.
Ook ik heb een contract per email ontvangen wat niet is te openen via het door mij eerder ingevoerde password, graag ontvang ik deze alsnog.

Richard
Ook ik heb een contract per email ontvangen wat niet is te openen via het door mij eerder ingevoerde password, graag ontvang ik deze alsnog. Richard



Ter aanvulling, dit geldt voor het nummer wat eindigt op 161
Reputatie 7
@Richardh77

Ik heb het contract vandaag per post naar je toegezonden. Het abonnement is nog niet actief maar dit zal komen doordat je gebruik wilt maken van nummerbehoud, klopt dat? Ik zie dit nog niet terug in ons systeem, wanneer je dit wilt kun je dit aanvragen via dit formulier.
Hallo

Vanddag een nieuwe contract afgesloten maar kan hem niet openen
ik heb vorig jaar een 1 jarig contract afgesloten en ik maak nu nog steeds gebruik van het abonnement ookal ben ik contract vrij maar tot op heden heb ik ook nog geen contract gezien.....de pipo in de tmobile shop heeft het email adres verkeerd ingetikt waardoor ik nooit een contract heb ontvangen..ik terug naar de winkel maar die zeiden een contract word maar 1 keer verstuurd/afgegeven





??? wat is dit nou zei ik jij hebt toch het email adres verkeerd in getypt ik niet





als het kan toch nog graag een contract ookal ben ik nu contract vrij
Goedenavond,

Mijn contract heb ik via mijn e-mail ontvangen, maar het wachtwoord wat ik eerder had doorgegeven blijkt niet te kloppen. Ik dacht dat ik het wachtwoord misschien verkeerd had onthouden en heb vervolgens elke mogelijk wachtwoord geprobeerd. Tevergeefs werd geen een van de wachtwoorden geaccepteerd. Ik zou het zeer op prijs stellen als u mijn contract via de post zou kunnen opsturen. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Arash (Arisieb)
Reputatie 6
@katoentje, R.J82 en arisieb
Ik heb jullie contracten zojuist per post verzonden en ontvangen jullie binnen enkele dagen.

Reageer