Digitaal contract

Toon eerste reactie

192 reacties

Hallo,
hoe kom ik aan het password voor het digitale contract?? Ik wil m'n contract inzien. Moet ik het password weer opvragen bij de winkel?
@[url=" ?? katoentje-245631 members forum.t-mobile.nl https:>katoentje, arisieb Ik heb jullie contracten zojuist per post verzonden en ontvangen jullie binnen enkele dagen.

ik heb m dankjewel:)

wel apart pas na een jaar:P haha
Ook ik heb een digitaal contract gehad welke ik niet met het opgegeven wachtwoord kan openen.
Goedendag, ik heb eerder op de dag een digitaal contract opgestuurd gekregen, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Het gaat om ordernummer 0083260354. Ik hoop dat u me kunt helpen......
Ik lees net, dat ik niet de enige ben, met dit probleem. Ik had mijn wachtwoord dus wél goed onthouden. Zou u óók mij een contract kunnen toesturen aub?
om een of andere reden kan ik mijn gebruikersnaam rhijdra77 niet meer gebruiken, dus nu even zo.
Ik heb het uittreksel ontvangen, ook al meermaals via email. Echter is dit niet het contract wat ik heb getekend, er staat niet op welke data/sms/bel bundel ik precies heb en wat het mij gaat kosten. Als ik tmobile bel dan wordt verteld dat ik bij leverancier gsmtopdeal moet zijn, die zeggen mij steeds toe het contract toe te zenden wat niet gebeurt, na aanvraag via gsmtopdeal krijg ik steeds het uittreksel (een niet ondertekend contract zonder vermelding van exacte bundel en kosten) verstuurd vanuit tmobile!!!
Zoals ik het nu zie heb ik dus helemaal geen contract afgesloten aangezien beide partijen mij niet overtuigen van het tegendeel. Tmobile en Gsmtopdeal bedankt voor het toestel waarvoor ik reeds heb betaald.
Hallo, vanmiddag nieuw abonnement afgesloten bij T-mobile shop.
Mij is alleen verteld dat het contract digitaal per mail wordt opgestuurd.
Het contract per mail heb ik ontvangen, helaas is mij iin de shop niet verteld
dat een wachtwoord nodig is om het document te openen.
Echt jammer...! Hoe kom ik aan het wachtwoord?!!
Op het forum is me duidelijk dat ik niet de enige ben met dit probleem, niet echt proffesioneel dus!
In afwachting hiervan wacht ik uw reactie af!
Met vriendelijke groet,
Joop
Dit lijkt mij een mooi onderwerp voor Tros Radar
Hallo
Eind 2011 heb ik een contract afgesloten,
paar keren t-mobile ks gebelde en nog steeds niks,
Laatste verteelde iemand dat het contract was naar mijn adres toegestuurd!!!!
Dus de factures ontvang ik wel en het contract niet?..
A.U.B
HET CONTRACT sturen daar, waar de factures naar toe gaan.
Reputatie 6
@All

Jullie contracten zijn onderweg 🙂!
Bij mij was het wachtwoord mijn postcode zonder de letters, misschien werkt het!
Hm helaas is mij in de winkel ook niks verteld over een wachtwoord!!

Kan dus ook mijn contact niet openen!
En ik maar denken, dat het aan mij lag, dat ik mijn contract niet kon openen met het wachtwoord wat ik had ingetypt op de laptop van de koerier. Inmiddels heb ik het contract allang via de post ontvangen, maar toch. Het geeft toch te denken, dat dit best wel vaak voorkomt. Is al ooit achterhaald wat de oorzaak was?
Reputatie 7
@Corret

Ik laat vandaag per post het contract naar je toesturen. Onze excuses dat het digitaal niet op te vragen is.
@[url=" https:=]Corret[/url]

Ik laat vandaag per post het contract naar je toesturen. Onze excuses dat het digitaal niet op te vragen is.

Dank je! 😃
@[url=" https:=]Corret[/url]

Tot op heden nog niet ontvangen helaas!!
Geachte heer / mevrouw,
Ik heb op 8 maart mijn toestel thuis geleverd gekregen. Ter plekke moest ik een wachtwoord intoetsen om het het contract, dat ik per email gekregen heb, te kunnen openen. Het wachtwoord werkt echter niet. Misschien heb ik een typefout gemaakt bij het opgeven, maar ik heb van alles geprobeerd en het lukt me niet om het bestand te openen.
Is het mogelijk dit nogmaals toegestuurd te krijgen, maar dan zonder wachtwoord, of zoals ik hier vaker lees met de post?
Alvast bedankt,
Frenkske
PS: Ik had dit bericht 9 dagen geleden ook al ergens anders geplaatst, maar omdat ik daar geen reactie kreeg, probeer ik het hier opnieuw.
Ik heb mijn contract via email gekregen, maar met het ingevoerde wachtwoord kan ik hem toch niet openen..

is er een andere manier?
Kan ik mijn contract ook digitaal/per post ontvangen? Ik heb deze nodig ivm overname door werkgever en kan nergens mijn contract vinden.
Op de website vindt ik er ook niets over... Alvast mijn dank

Ali Tuzcu
BEstelling 590336
Ook ik heb nog geen contract ontvangen, mijn abonnement is ingegaan op 1 februari jl. Op mijn email van 9 maart heb ik op 12 maart een sms-je ontvangen met de mededeling dat zou worden gevraagd om mijn contract nogmaals "te versturen". Tot op heden nog niets vernomen (uw berichtnummer: 120309-000287).
Reputatie 7
@corret

Ik heb het contract nu persoonlijk op de post gedaan voor je 🙂
Reputatie 7
@Frenkske, @Erwinn en @AliTuzcu

Ik heb jullie contract vandaag per post verzonden 🙂
Reputatie 7
@afdek

Ik zie inderdaad dat de aanvraag voor het opsturen van je contract nog in behandeling is, ik zal dit proces voor je gaan volgen. Excuses voor de vertraging.
Ook ik kan mijn digitale contract niet openen met mijn wachtwoord...

Graag ontvang ik een kopie van contractnummer 0019166172‏ per post!

Bijvoorbaat dank!
@[url=" https:=]corret[/url]

Ik heb het contract nu persoonlijk op de post gedaan voor je :)

Kreeg hem inderdaad binnen vandaag, bedankt!!

Reageer