Digitaal contract

Toon eerste reactie

192 reacties

Reputatie 6
@MEW
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik heb het contract per post naar je toegestuurd en ontvang je binnen enkele dagen.
@afdek Ik zie inderdaad dat de aanvraag voor het opsturen van je contract nog in behandeling is, ik zal dit proces voor je gaan volgen. Excuses voor de vertraging.

Mijn aanvraag van 9 maart ligt zeker boven aan op de stapel,...... alleen is die stapel net omgedraaid?????
@afdek Ik zie inderdaad dat de aanvraag voor het opsturen van je contract nog in behandeling is, ik zal dit proces voor je gaan volgen. Excuses voor de vertraging. Mijn aanvraag van 9 maart ligt zeker boven aan op de stapel,...... alleen is die stapel net omgedraaid?????

Moeilijk hè om even te reageren???
Hallo,
Ook ik heb hetzelfde probleem als anderen hier.
Ik heb mijn contract verlengd in de t-mobile shop en mijn contract zou direct per mail worden verzonden. Deze is overigens ook netjes binnengekomen.
Ik heb echter geen wachtwoord op hoeven geven waardoor ik nu dus het bestand niet kan openen
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
gr.
Hier hetzelfde probleem. Kan mijn contract niet openen met het wachtwoord dat ik heb ingevuld.

Zou graag mijn contract ook per post ontvangen.

Bvd
ik heb inmiddels het wachtwoord weten te achterhalen en het bestand kunnen openen.
gr
Reputatie 6
@Willo123
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb het contract per post naar je opgestuurd. Je zult deze binnen enkele dagen ontvangen 🙂!

@afdek

Ik begrijp dat dit vervelend is helaas kan ik het contract niet handmatig opzoeken en opsturen 😞!
Hallo,
Ik heb mijn contract verlengd in de t-mobile shop en mijn contract direct per mail gekregen. Ik heb echter ook geen wachtwoord op hoeven geven in de T-Mobile shop waardoor ik nu dus de contract niet kan openen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of moet ik nu weer naar de T-Mobile shop gaan??
Reputatie 7
@VS66
Je hoeft niet naar de T-Shop, ik heb het contract per post naar je opgestuurd. Je zult deze binnen enkele dagen ontvangen! 🙂
Zojuist kreeg ik mijn digitale contract toegezonden. Deze is beveiligd met een wachtwoord. Maar ik heb helemaal geen wachtwoord in hoeven geven bij aflevering. Enkel het contract hoeven te ondertekenen. Hoe kan ik het contract nu lezen?
Reputatie 6
@Marchien

Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat het contract per post naar je toegestuurd zou worden. Deze ontvang je binnen enkele dagen.
@[url=" https:=]Marchien[/url]

Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat het contract per post naar je toegestuurd zou worden. Deze ontvang je binnen enkele dagen.

Helaas ging dat over het contract van mijn man, hetzelfde adres, maar dus niet hetzelfde contract. We kunnen geen van beide in het digitale contract. Mijn man heeft inderdaag ZIJN contract ontvangen per post. Ik het mijne nog niet.
Heb nog steed mijn contract niet gekregen. Dat houdt dus in dat we geen overeenkomst hebben?????
Reputatie 6
@Marchien
Ik heb jouw contract opgevraagd en opgestuurd. Deze ontvang je binnen enkele dagen.
@afdek Ik begrijp dat dit vervelend is helaas kan ik het contract niet handmatig opzoeken en opsturen 😞!

Ondanks dat jullie schrijven dat het niet handmatig is op te zoeken ga ik er van uit dat er nog naar gezocht wordt??? Het spreekwoord luidt immers "Zoekt en gij zult vinden!!" Als het uiteindelijk gevonden is graag asap opsturen!!

Reputatie 7
@afdek
Excuses voor al het ongemak omdat je je contract nog niet hebt ontvangen! :(
Ik heb het verzoek nogmaals doorgestuurd naar de afdeling die het contract kan opvragen. De verwerkingstijd hiervan is 2 werkdagen dus ik ga er vanuit dat je uiterlijk vrijdag je contract krijgt opgestuurd.
Hallo T-mobile. Ik heb afgelopen zaterdag een nieuw contract afgesloten in de T-mobile winkel in Tilburg. Contract netjes opgestuurd gekregen maar geen wachtwoord gekregen om dit te openen. Contact gehad met de helpdesk van jullie en die geeft aan niets te kunnen doen en dat ik naar de winkel zelf moet om het te regelen.??Ik vind dit vreemd, en mischien kunnen jullie middels dit forum iets regelen.
Reputatie 4
Badge +3
@King2012

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik kan het wachtwoord helaas niet voor je opvragen maar ik heb het contract wel even voor je opgezocht en per post naar je toe gestuurd. Je zult deze binnen enkele dagen thuis ontvangen.:)
@afdek Excuses voor al het ongemak omdat je je contract nog niet hebt ontvangen! 😞 Ik heb het verzoek nogmaals doorgestuurd naar de afdeling die het contract kan opvragen. De verwerkingstijd hiervan is 2 werkdagen dus ik ga er vanuit dat je uiterlijk vrijdag je contract krijgt opgestuurd.

@Michel_1

Hoe zit het met de speurneuzen van T-Mobile???? We zijn inmiddels al weer haast 2 (TWEE) weken verder en geen 2 dagen en ik heb nog steeds niets gehoord. Het blijft angstvallig stil van T-Mobilezijde!!

Reputatie 7
@afdek
Wat vervelend dat je nog niks hebt gehoord! 😞 Ik zie nu ook dat er geen reactie op mijn mail is geweest. Ik ga er voor je achteraan en ik laat het hier weten zodra ik meer weet!
Ik zou mij contract graag ook opgestuurd willen hebben. Ik hoop dat u mij verder kan helpen.
Reputatie 4
Badge +3
@kussxamber

Waar heb je het contract afgesloten? Want ik kan jouw contract niet vinden. Waarschijnlijk heb je het contract niet bij een T-Mobile Shop of via de T-Mobile Website afgesloten.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/kussxamber-222292/"

Waar heb je het contract afgesloten? Want ik kan jouw contract niet vinden. Waarschijnlijk heb je het contract niet bij een T-Mobile Shop of via de T-Mobile Website afgesloten.

In de winkel, maar anders moest in naar de Klantenservice bellen zeiden ze in de winkel..
Reputatie 2
@kussxamber
Ik zie dat je het contract destijds hebt afgesloten in de T-Mobile Shop in Rijswijk. Ik kan het contract helaas ook niet vinden. 😞 Ik heb je wel per email een overzicht gestuurd met de belangrijkste gegevens van het contract. Hopelijk is dit voldoende. 🙂
heyy ik heb een paar dagen me mobiel en bij het bezorgen werd gezegd dat er een e-mail met het contract word opgestuurd maar dat contract heb ik nog steends niet ontvangen.

En bij me vader die heeft wel een contract ontvangen via de mail maar dan moet je een wachtwoord opgeven en die val ik dan in en die doet het niet.
Ik hoop dat jullie er wat aan kunnen doen.

Reageer