Digitaal contract

Toon eerste reactie

192 reacties

Reputatie 2
@geesie
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb het voor je nagekeken en een kopie van het contract naar je adres verstuurd. Je zal het binnen enkele dagen ontvangen. Het wachtwoord ontvang je van de dealer. Ik kan niet het contract van je vader toesturen, hiervoor kan hij het beste contact opnemen met de klantenservice op nummer 1200 met zijn mobiele telefoon of op nummer 06-24001200. Dan komt het vast goed. 🙂
hay,

ik heb mijn nieuwe mobiel op dinsdag 19 juni gekregen en moest toen een wachtwoord invullen maar nu heb ik me contract via de mail gekregen maar nu kan ik het niet openen met dat wachtwoord. Zou ik mijn wachtwoord kunnen veranderen of kunnen julie dat via de post sturen? En is het dan klaar of moet ik nog iets met dat contract doen?
groetjes Martin
Beste t-mobile. Bijna twee jaar geleden heb ik een contract afgesloten in een t-mobile winkel. Ik ben mijn papieren contract kwijt en dit heb ik nodig voor de verlenging van mijn abbonnement. Is het mogelijk dat jullie dit naar mij toe kunnen sturen, digitaal of per post?
Reputatie 2
@martingeest & Lizj
Welkom beide op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb voor jullie een kopie van het contract uitgeprint en verstuurd. Binnen enkele dagen ontvangen jullie het contract.
@afdek
Wat vervelend dat je nog niks hebt gehoord! 😞 Ik zie nu ook dat er geen reactie op mijn mail is geweest. Ik ga er voor je achteraan en ik laat het hier weten zodra ik meer weet!

@Michel_1
Inmiddels alweer een maand verder..... Het lijkt er op dat we allebei door je "collega's" aan het T-Mobilelijntje worden gehouden??..... Wordt het geen tijd om het eens hoger-op te zoeken?? :mad::mad::mad:
Ik heb vandaag een wachtwoord ingevoerd, digitaal, toen mijn contract werd thuis bezordg, maar ik denk dat ik tussen twee toetsen zat, want het werkt  niet, kan ik een nieuw wachtwoord aanmaken?
mijn digitale wachtwoord werkt niet zodat ik mijn contract niet kan openen. Is het mogelijk dat het contract naar mij wordt toegestuurd? Ik ben al uren bezig om contact te krijgen ,maar dat is nog steeds niet gelukt, hopelijk kunt u mij helpen!
Vr. groet,
M. van Capelle
@Michel_1
Inmiddels alweer een maand verder..... Het lijkt er op dat we allebei door je "collega's" aan het T-Mobilelijntje worden gehouden??..... Wordt het geen tijd om het eens hoger-op te zoeken?? :mad::mad::mad:

Is Michel_1 met vakantie???? :mad:
vorige week heb ik een nieuw abonnement afgesloten in de t-mobile shop. het contract is naar mijn emailadres gestuurd, maar ik heb een wachtwoord nodig om te openen. in de winkel hebben ze het helemaal niet gehad over een wachtwoord. kan ik het contract opgestuurd krijgen?
@Michel_1 Inmiddels alweer een maand verder..... Het lijkt er op dat we allebei door je "collega's" aan het T-Mobilelijntje worden gehouden??..... Wordt het geen tijd om het eens hoger-op te zoeken?? :mad::mad::mad: Is Michel_1 met vakantie???? :mad:
Alweer een week met ijzige T-mobilestilte voorbij..... :mad::mad:  Denk er hard over om nu maar de Consumentenbond in te schakelen.....wat er dan ineens voor deuren opengaan!:D
vorige week heb ik een nieuw abonnement afgesloten in de t-mobile shop. het contract is naar mijn emailadres gestuurd, maar ik heb een wachtwoord nodig om te openen. in de winkel hebben ze het helemaal niet gehad over een wachtwoord. kan ik het contract opgestuurd krijgen?

inmiddels contact gehad met de klantenservice. die wisten mij te vertellen dat het wachtwoord de 4 cijfers van mijn postcode zijn. meteen geprobeerd, maar kan het contract nog steeds niet openen.
Weer een week voorbij...  Volgens mij spelen ze stommetje bij T-mobile, zo onbeschoft heb ik het nog niet ergens meegemaakt! :mad:
Reputatie 2
ik heb gisteren mijn abonnent verlengt en veranderd
en tevens ook mijn internet via dongel veanderd
de contracten zouden naar mij direct naar mijn email adres gestuurt worden maar heb niets ontvangen
ook niet in mijn spam box
de vorige keer toen ik mijn internet afsloot kreeg ik hem wel via de mail
hoe kan ik deze alsnog ontvangen
Heerlijk, weer een week voorbij zonder dat ik ben gestoord door een antwoord van T-mobile..... :(:mad:
De 18e is mijn abonnement ook in gegaan, maar een contract heb ik nooit ontvangen. 
Weer een week zonder antwoord van T-mobile. 😕
Reputatie 2
ik heb gisteren mijn abonnent verlengt en veranderd
en tevens ook mijn internet via dongel veanderd
de contracten zouden naar mij direct naar mijn email adres gestuurt worden maar heb niets ontvangen
ook niet in mijn spam box
de vorige keer toen ik mijn internet afsloot kreeg ik hem wel via de mail
hoe kan ik deze alsnog ontvangen

heb inmiddels contact gehad met t-mobile en heb netjes alles thuis gekregen
Reputatie 5
@afdek

In eerste instantie mijn excuses voor de late reactie. Kun je mij aangeven of het contract dat je wenst te ontvangen hoort bij het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd op het T-Mobile Forum? Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik graag via een privébericht het desbetreffende 06-nummer ontvangen en ter controle je naam, postcode en geboortedatum. Alvast bedankt. 🙂
@afdek In eerste instantie mijn excuses voor de late reactie. Kun je mij aangeven of het contract dat je wenst te ontvangen hoort bij het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd op het T-Mobile Forum? Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik graag via een privébericht het desbetreffende 06-nummer ontvangen en ter controle je naam, postcode en geboortedatum. Alvast bedankt. 🙂

He Roan, gelukkig ..... een reactie, :D ik dacht even dat ik doodgezwegen werd en bedacht me op verdere (re)acties. Het contract gaat inderdaad over het telefoonnummer waarmee ik inlog. In ieder geval bedankt voor je reactie en ik wacht even verder je reactie af!
Reputatie 5
@afdek

Zoals al duidelijk was is het contract niet opvraagbaar voor ons via het digitale archief. Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar onze facilitaire afdeling om na te gaan of zij het contract kunnen opvragen. Zodra ik een reactie heb laat ik je dit direct weten. Het kan helaas wel een aantal dagen duren voordat ik een reactie ontvang vanuit de facilitaire afdeling. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie.

@Suuz1010
@XXmarjolein

Met de aanvraag van jullie contracten ben ik ook bezig. Zodra ik hier meer over weet laat ik het jullie direct weten. 🙂
@afdek Zoals al duidelijk was is het contract niet opvraagbaar voor ons via het digitale archief. Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar onze facilitaire afdeling om na te gaan of zij het contract kunnen opvragen. Zodra ik een reactie heb laat ik je dit direct weten. Het kan helaas wel een aantal dagen duren voordat ik een reactie ontvang vanuit de facilitaire afdeling. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie. 

Roan,  bedankt voor je reactie; ik heb weer hoop en wacht rustig af.
@afdek

Zoals al duidelijk was is het contract niet opvraagbaar voor ons via het digitale archief. Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar onze facilitaire afdeling om na te gaan of zij het contract kunnen opvragen. Zodra ik een reactie heb laat ik je dit direct weten. Het kan helaas wel een aantal dagen duren voordat ik een reactie ontvang vanuit de facilitaire afdeling. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie.

@Suuz1010
@XXmarjolein

Met de aanvraag van jullie contracten ben ik ook bezig. Zodra ik hier meer over weet laat ik het jullie direct weten. :)

@Roan
Mijn hoop is alweer "een beetje" verdwenen: weer 14 dagen verstreken en geen reactie. Heb jij wel een reactie gehad van je collega's??
Goedenavond,

Ik heb problemen met het openen van mijn contract die ik bij het afsluiten ervan met een wachtwoord moest beveiligen. Probleem is nu dat ik met het toen ingevoerde wachtwoord het contract niet kan openen..

Enig idee hoe ik deze wel geopend krijg?

Alvast bedankt
Reputatie 5
@afdek

Ik heb zojuist een e-mail ontvangen vanuit mijn collega's van facilitaire zaken dat ook zij het contract niet in het archief hebben. Ik ga nog één keer proberen bij het oude archief of daar het contract misschien instaat. Mocht dit niet het geval zijn dan zal ik kijken wat een passende oplossing is.

@Patrick007

Als het goed is zou je het contract moeten kunnen openen met de 4 cijfers van je postcode. Kun je dit eens proberen?
@afdek Ik heb zojuist een e-mail ontvangen vanuit mijn collega's van facilitaire zaken dat ook zij het contract niet in het archief hebben. Ik ga nog één keer proberen bij het oude archief of daar het contract misschien instaat. Mocht dit niet het geval zijn dan zal ik kijken wat een passende oplossing is. @Patrick007 Als het goed is zou je het contract moeten kunnen openen met de 4 cijfers van je postcode. Kun je dit eens proberen?

@Roan
bedankt voor je berichtje, ik wacht weer "even".

Reageer