Digitaal contract



Toon eerste reactie

192 reacties

Ik heb het weekend afgewacht maar nog geen reactie.Wat zou ik nu het beste kunnen doen?
Ik heb gisteren een email met een digitaal  contract ontvangen , met het wachtwoord die ik van de chauffeur heb ontvangen krijg ik het bestend niet open.
Vandaag telefonisch contact opgenomen maar helaas kan het niet opgelost worden.


Tot nu toe gaat bijna alles fout.
  • Einddatum klopt niet
  • Verkeerde abonnement prijs
  • Geen juiste contract
  • Geen digitaal contract


Jammer dat het zo moet en ik maar betelen voor de telefoonkosten en mijn  tijd verspillen  aan het telefoontjes om het  oplossen .
Ik heb niet een keer sorry gehoord!!!!!!

Ik hoop alsnog een bevestiging te ontvangen maar dan met de correcte gegevens.

Met vriendelijke groet,
Agnes


 
Ja beetje jammer dat er niet erg snel antwoord komt op vragen.
Het contract is natuurlijk belangrijk voor mijzelf maar ook heb ik dit nodig om aan de telefoon verzekeringsmaatschappij te kunnen laten zien anders krijg ik hem niet verzekerd.
Reputatie 5
@astridvdheide82 wij beantwoorden de vragen om volgorde van binnenkomst. Wij streven er naar om iedere vraag binnen 24 uur te beantwoorden. Helaas kan het soms zo zijn dat het wat langer duurt.

Wat vervelend om te lezen dat je toestel defect is! Ik kan je contract alleen naar je sturen via de post. Ik zal dit direct voor je doen. De telefoonspecificaties kun je onder andere hier terugvinden. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!
Reputatie 6
Badge +16
@Duffy#

Onze excuses voor de late reactie!

Jammer om te horen dat het niet lukt met de voorgestelde wachtwoorden. Ik heb jouw contractbevestiging gelijk opgezocht in ons systeem, uitgeprint en naar je opgestuurd. Deze krijg je dus binnen 3 werkdagen thuis. 🙂

Ps. Ik zie zojuist dat je contract ook al door een van onze collega's van de telefonische klantenservice naar je is opgestuurd. Dan heb je er 1 reserve. 😉
Reputatie 6
Badge +16
@Agnes1

Allereerst welkom op het forum.

Graag wil ik mijn excuses aanbieden voor de manier waarop alles gelopen is. We kijken graag met je mee hoe we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Zou je mij daarom in een privébericht je verhaal volledig willen vertellen en wat naar jouw mening de beste oplossing zou zijn. Zodra ik jouw bericht heb ontvangen zal ik hier gelijk mee aan de slag gaan. Ik ben ervan overtuigd dat we er samen alsnog uit gaan komen!
Ik heb op 25 april een nieuw contract afgesloten in de T-Mobile winkel, maar hij is niet binnengekomen op mijn mail.. Kan het contract alsnog opgestuurd worden?
Reputatie 5
@N_K Welkom op het T-Mobile forum!

Ik kan mij voorstellen dat je je afgesloten contract zo snel mogelijk wilt inzien! Ik heb daarom je contract direct op de post gedaan. 🙂

Mocht je in de toekomst vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Hallo,

Ook ik kan mijn contract niet openen. Graag zou ook ik deze ontvangen.

Janine
Reputatie 5
Hoi Nien222,

Ik heb een kopie van het contract voor je opgevraagd. Je ontvangt deze zo snel mogelijk.
Reputatie 1
Nou als ik het zo eens lees is dit dus al jaren aan de gang. Ik heb uberhaubt geen contract gekregen via de mail. Heb het contract besteld via de t mobile web shop. De koerier heeft met mij het contract laten tekenen en vertelde dat ik mijn contract via de mail zou krijgen met een wachtwoord. Mail nooit gekregen. Kan deze als nog worden verstuurd desnoods via de post? Wel het originele contract aub. Dank u.
Hoi
Ik kan mijn contract ook niet openen geeft aan dat ww niet correct is.
Graag zou ik hem dan ook met de post ontvangen.

Mvg monika
Reputatie 7
Badge +20
@Passievrucht

Ik zie dat het bij jou ondertussen goed is gekomen! 🙂

@Monika

Ik stuur je even een privébericht met info over je wachtwoord!
@davidk heb me contract kunnen openen

Bedankt
Reputatie 1
@DavidK hoi,ik heb het nog niet met de post mogen ontvangen. 😞 wel het factuur van de bestelling die ik gedaan had. Maar nog geen contract dus. Komt dat nog? Mvg. Passievrucht.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Passievrucht,

Wat gek dat je nog niets hebt ontvangen! Zou je mij in een privébericht je adresgegevens en e-mailadres kunnen sturen? Dan kijk ik of deze juist zijn en verstuur ik het contract nog een keer.

Ik zie je bericht tegemoet! 🙂
Ook hier een probleem met het ww van mijn contract. Is onjuist word er aangegeven. Graag zie ik dus ook dat het contract per post wordt opgestuurd.

Reageer