Digitaal contract

Reputatie 5
Goedemorgen,

Op 27 mei jl. heb ik in de T-mobile winkel een contract afgesloten. De verkoper vertelde dat het contract direct vanaf de winkel naar mijn e-mailadres zou worden gezzonden. Echter thuis gekomen.... geen contract. Een aantal dagen later naar de klantenservice gebeld en kreeg het antwoord komt naar u toe. Tot op heden dus nog geen contract.

Hoelang duurt het nu eigenlijk echt voordat ik mijn contract binnen heb?
icon

Beste antwoord door EsthervD 7 juni 2011, 13:00

@peter-m
Vervelend om te horen dat je het contract nog niet hebt ontvangen. Ik heb het contract voor je uitgeprint en dit komt naar je huisadres toe. Je zult het binnen enkele dagen ontvangen.

Bekijk origineel

192 reacties

Ook hier een probleem met het ww van mijn contract. Is onjuist word er aangegeven. Graag zie ik dus ook dat het contract per post wordt opgestuurd.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Passievrucht,

Wat gek dat je nog niets hebt ontvangen! Zou je mij in een privébericht je adresgegevens en e-mailadres kunnen sturen? Dan kijk ik of deze juist zijn en verstuur ik het contract nog een keer.

Ik zie je bericht tegemoet! 🙂
Reputatie 1
@DavidK hoi,ik heb het nog niet met de post mogen ontvangen. 😞 wel het factuur van de bestelling die ik gedaan had. Maar nog geen contract dus. Komt dat nog? Mvg. Passievrucht.
@davidk heb me contract kunnen openen

Bedankt
Reputatie 7
Badge +20
@Passievrucht

Ik zie dat het bij jou ondertussen goed is gekomen! :)

@Monika

Ik stuur je even een privébericht met info over je wachtwoord!
Hoi
Ik kan mijn contract ook niet openen geeft aan dat ww niet correct is.
Graag zou ik hem dan ook met de post ontvangen.

Mvg monika
Reputatie 1
Nou als ik het zo eens lees is dit dus al jaren aan de gang. Ik heb uberhaubt geen contract gekregen via de mail. Heb het contract besteld via de t mobile web shop. De koerier heeft met mij het contract laten tekenen en vertelde dat ik mijn contract via de mail zou krijgen met een wachtwoord. Mail nooit gekregen. Kan deze als nog worden verstuurd desnoods via de post? Wel het originele contract aub. Dank u.
Reputatie 5
Hoi Nien222,

Ik heb een kopie van het contract voor je opgevraagd. Je ontvangt deze zo snel mogelijk.
Hallo,

Ook ik kan mijn contract niet openen. Graag zou ook ik deze ontvangen.

Janine
Reputatie 5
@N_K Welkom op het T-Mobile forum!

Ik kan mij voorstellen dat je je afgesloten contract zo snel mogelijk wilt inzien! Ik heb daarom je contract direct op de post gedaan. :)

Mocht je in de toekomst vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Ik heb op 25 april een nieuw contract afgesloten in de T-Mobile winkel, maar hij is niet binnengekomen op mijn mail.. Kan het contract alsnog opgestuurd worden?
Reputatie 6
Badge +16
@Agnes1

Allereerst welkom op het forum.

Graag wil ik mijn excuses aanbieden voor de manier waarop alles gelopen is. We kijken graag met je mee hoe we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Zou je mij daarom in een privébericht je verhaal volledig willen vertellen en wat naar jouw mening de beste oplossing zou zijn. Zodra ik jouw bericht heb ontvangen zal ik hier gelijk mee aan de slag gaan. Ik ben ervan overtuigd dat we er samen alsnog uit gaan komen!
Reputatie 6
Badge +16
@Duffy#

Onze excuses voor de late reactie!

Jammer om te horen dat het niet lukt met de voorgestelde wachtwoorden. Ik heb jouw contractbevestiging gelijk opgezocht in ons systeem, uitgeprint en naar je opgestuurd. Deze krijg je dus binnen 3 werkdagen thuis. :)

Ps. Ik zie zojuist dat je contract ook al door een van onze collega's van de telefonische klantenservice naar je is opgestuurd. Dan heb je er 1 reserve. 😉
Reputatie 5
@astridvdheide82 wij beantwoorden de vragen om volgorde van binnenkomst. Wij streven er naar om iedere vraag binnen 24 uur te beantwoorden. Helaas kan het soms zo zijn dat het wat langer duurt.

Wat vervelend om te lezen dat je toestel defect is! Ik kan je contract alleen naar je sturen via de post. Ik zal dit direct voor je doen. De telefoonspecificaties kun je onder andere hier terugvinden. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!
Ja beetje jammer dat er niet erg snel antwoord komt op vragen.
Het contract is natuurlijk belangrijk voor mijzelf maar ook heb ik dit nodig om aan de telefoon verzekeringsmaatschappij te kunnen laten zien anders krijg ik hem niet verzekerd.
Ik heb gisteren een email met een digitaal  contract ontvangen , met het wachtwoord die ik van de chauffeur heb ontvangen krijg ik het bestend niet open.
Vandaag telefonisch contact opgenomen maar helaas kan het niet opgelost worden.

Tot nu toe gaat bijna alles fout.
  • Einddatum klopt niet
  • Verkeerde abonnement prijs
  • Geen juiste contract
  • Geen digitaal contract

Jammer dat het zo moet en ik maar betelen voor de telefoonkosten en mijn  tijd verspillen  aan het telefoontjes om het  oplossen .
Ik heb niet een keer sorry gehoord!!!!!!

Ik hoop alsnog een bevestiging te ontvangen maar dan met de correcte gegevens.

Met vriendelijke groet,
Agnes

Ik heb het weekend afgewacht maar nog geen reactie.Wat zou ik nu het beste kunnen doen?
Reputatie 2
@Loesje!
Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum! :)
Uit jouw gegevens maak ik op dat het hier gaat om een vernieuwing van het contract en is afgesloten in de T-Mobile shop in Zwolle.
Bij een vernieuwing zou je met de postcode van het afleveradres de bevestiging kunnen openen.
Ik heb voor de zekerheid een kopie van het contract naar je postadres gestuurd, deze ontvang je binnen enkele dagen.
Begrijp ik goed dat je voor een tweede contract ook de bevestiging nodig hebt?
Zo ja, kun je mij dan in een privébericht het 06-nummer en ter controle je naam, postcode en geboortedatum sturen?
Dan zorg ik dat je deze ook nog per post ontvangt 🙂
Hoi Astridvdheide82,

Naar mijn weten heb je je contract ooit al digitaal gehad?
Ik weet niet of het mogelijk is om deze nogmaals te zenden, maar waar heb je het contract afgesloten in de winkel of via internet?

Wat wil je weten met betrekking tot je telefoon specificaties?
Wat voor telefoon heb je?
Groetjes Tribaltim

Ok ik krijg geen reactie?
Hey trimbaltim

Nee ik heb hem naar mijn weten niet in mijn mail gehad...
Ik heb hem in maart vorig jaar afgesloten in een t-mobile shop.
Mijn telefoon is door toedoen van iemand anders uit mijn hand geslagen en nu wil de verzekering graag het contract en specificaties van de telefoon het gaat om een samsung galaxy S3

Groetjes Astrid
Reputatie 4
Hoi Astridvdheide82,

Naar mijn weten heb je je contract ooit al digitaal gehad?
Ik weet niet of het mogelijk is om deze nogmaals te zenden, maar waar heb je het contract afgesloten in de winkel of via internet?

Wat wil je weten met betrekking tot je telefoon specificaties?
Wat voor telefoon heb je?
Groetjes Tribaltim
Hey goedemorgen,

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om mijn contract en mijn telefoon specificaties in een mail te ontvangen?
Ook heb ik net met de klantenservice gebeld alleen werd ik daar verwezen naar mijn T-mobile en daar kom ik niet echt uit daar staan ook niet de gegevens over mijn telefoon....
Kan iemand mij hierin helpen?

Met vriendelijke groet,
Astrid 
Oke bedankt voor de moeite.Ik zal eventjes afwachten.

Groetjes Orrin
Reputatie 4
Hoi Duffy#, 

Geen dank voor de snelle reactie. Ik zou het ook fijn vinden als ik snel een antwoord zou krijgen. 
Ik hoop dat de T-Mobile medewerkers je beide kunnen aanleveren, maar dat durf ik je niet te zeggen. 

Ik zou heel even afwachten tot het moment dat er een T-Mobile medewerker gereageerd heeft. 
Mocht dit van het weekend nog niet gebeurd zijn trek dan even aan de bel oke?

In ieder geval succes!
Groetjes Tribaltim
Dank voor de snelle reactie.

Ik zou het indien mogelijk het liefst digitaal & per post ontvangen.Mocht dit niet kunnen dan graag digitaal mede omdat ik geen scanner heb en nog een aantal dingen met ProAssist moet regelen i.v.m. verzekering.

Groetjes Orrin

Reageer