Beantwoord

Digitaal contract

• 30 september 2016
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

2 september jl. heb ik een digitaal contract afgesloten in de T-mobile shop. Dit zou per e-mail naar mij gestuurd worden beveiligd met password. Dit is nooit gebeurd. Na meerdere contacten via de chat 2 maal terug geweest naar de winkel. Uiteindelijk een .pdf gemaild gekregen zonder password van aanvraagformulier, maar zonder mijn digitale ondertekening. Ik wil toch mijn originele contract voorzien met password. Kun je dit alsnog mailen? Ook heb ik het origineel per post gevraagd. Dit zou door de chat opgestuurd worden maar is nooit gekomen.
icon

Beste antwoord door Amy 30 september 2016, 13:13

Hey GBHvD,

Ik zie inderdaad dat je hier al een aantal keer contact over hebt gehad. De contracten uit de winkel kun je in de meeste gevallen alleen in de winkel nogmaals opvragen. Ik ben voor de zekerheid net nog eens flink opzoek geweest naar jouw contract maar tevergeefs. Gelukkig zie ik dat je wel een kopie hebt gehad van het contract. Zo weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Mocht je toch nog het echte contract willen ontvangen dan kan ik je helaas alleen adviseren om nog eens langs te gaan naar de betreffende T-Shop. Sorry dat ik je hier niet direct mee kan helpen!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi GBHvD,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Ik heb daarom jouw verhaal intern doorgezet en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen om samen te kijken naar een mogelijke oplossing.

Als ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Hoi Issam,

Het maakt niet zo veel uit waarom ik het op dit moment nodig heb. T-mobile hoort gewoon het originele contract te verstrekken.

Grt.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo GBHvD,

Jammer om te lezen dat onze collega's je niet konden verder helpen. Ook wij hebben geen inzicht in de contracten met handtekening. Ik lees wel dat je eerder al een kopie van je contract hebt ontvangen waar dezelfde gegevens op staan. Waar heb je jouw contract met handtekening precies voor nodig? We denken natuurlijk graag met je mee naar een alternatieve oplossing.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Vandaag voor de 3e keer terug geweest naar de winkel en gevraagd naar mijn versleutelde contract. Dit kon niet opgestuurd worden volgens medewerker (zonder naambordje) omdat de winkel geen toegang zou hebben. Volgens de medewerker zijn ook de versleutelde contracten zonder handtekening en worden de contracten met handtekening ergens op een server bewaard (samen met kopie identiteitsbewijs!), waar de winkel geen toegang toe heeft. Alleen in bepaalde gevallen kan dit uitgegeven worden. Graag zou ik alsnog mijn contract met geplaatste handtekening willen hebben. Het is niet ok dat er ergens in cyberspace een digitale handtekening van mij rond zwerft zonder dat ik daarvan een afdruk op het contract heb!
Graag wil ik dat T-mobile dit oplost.
Hoi! Ik ben al 2 keer terug geweest naar de shop. Ik krijg daar geen hulp. Om nog een keer terug te gaan acht ik zinloos. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wil mijn originele versleutelde contract.
Reputatie 7
Badge +15
Hey GBHvD,

Ik zie inderdaad dat je hier al een aantal keer contact over hebt gehad. De contracten uit de winkel kun je in de meeste gevallen alleen in de winkel nogmaals opvragen. Ik ben voor de zekerheid net nog eens flink opzoek geweest naar jouw contract maar tevergeefs. Gelukkig zie ik dat je wel een kopie hebt gehad van het contract. Zo weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Mocht je toch nog het echte contract willen ontvangen dan kan ik je helaas alleen adviseren om nog eens langs te gaan naar de betreffende T-Shop. Sorry dat ik je hier niet direct mee kan helpen!
Voor de duidelijkheid gaat het om het versleutelde contract wat ik niet heb ontvangen.

Reageer