Beantwoord

Digitaal contract niet ontvangen

  • 17 april 2016
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Hallo,

Gisteren heb ik bij een T-mobile shop een digitaal contract afgesloten. De verkoopster vertelde mij dat het contract naar mijn e-mailadres verzonden zou worden. Helaas heb ik nog geen contract ontvangen. Ik heb gecontroleerd of de mail niet bij de ongewenste mails stond.

Is er iets niet goed gegaan? Wanneer kan ik mijn contract in mijn mailbox verwachten?
Ik kijk uit naar je reactie. Groet, Sandra
icon

Beste antwoord door David 18 april 2016, 11:58

Hoi Sandra,

Welkom op ons Forum en bij T-Mobiile! :D

Het lijkt erop dat de verwerking van jouw e-mailadres in het systeem en het versturen van het contract elkaar is gekruist. Ik heb een kopie van je contract zojuist naar je hotmail-adres gestuurd. Zou je kunnen laten weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat ook graag natuurlijk!

PS: Heb je al een groep aangemeld voor T-Mobile Samen? 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sandra,

Welkom op ons Forum en bij T-Mobiile! :D

Het lijkt erop dat de verwerking van jouw e-mailadres in het systeem en het versturen van het contract elkaar is gekruist. Ik heb een kopie van je contract zojuist naar je hotmail-adres gestuurd. Zou je kunnen laten weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat ook graag natuurlijk!

PS: Heb je al een groep aangemeld voor T-Mobile Samen? 😉
Hoi David,
Ik heb het contract ontvangen.

Bedankt voor je snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sandra,

Goed te lezen en heel erg graag gedaan! 😃

Reageer