Beantwoord

Disrespectvolle behandeling klantenservice

• 13 maart 2019
  • 3 reacties
  • 458 Bekeken

Door een fout van een tmobile medewerker heb ik laatst teveel moeten betalen voor een telefoon met verlenging. Omdat ik erover ging klagen op Facebook ben ik door een Tmobile klantenservice medewerkster gewoon zonder pardon geblokkeerd op Facebook. Dit is een serieuze aantasting van de vrijheid van meningsuiting.
Iedereen die zijn beklag doet of maar iets negatiefs zegt wordt zo monddood genaakt om negatieve publiciteit te voorkomen.
En mijn probleem is nog steeds niet opgelost.
Als er zo wordt omgegaan met klanten wil ik geen klant meer zijn van jullie.
icon

Beste antwoord door David 14 maart 2019, 17:14

Hi Mukhalid,

Wij blokkeren nooit iemand op Facebook zonder goede reden. Dit komt eigenlijk alleen voor als iemand blijft schelden, dreigen, tieren, beledigen, noem maar op. Dit gebeurt bijna nooit, dus als je je daar niet schuldig aan hebt gemaakt, dan ben je niet geblokkeerd, dat weet ik 100% zeker.

Ik kan op dit moment de gespreksgeschiedenis via Facebook nog niet inzien, omdat je niet bent geregistreerd op de Community met jouw My T-Mobile account. Als je mijn een privébericht stuurt, dan kan ik kijken wat er besproken is en heb ik wat meer informatie. Stuur me dan jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN.

Ik zie je bericht vanzelf verschijnen, Mukhalid.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
hoi @Mukhalid

had jij ook last van de wereldwijde facebook storing ?

vrijheid van meningsuiting betekend overegens niet dat je alles mag zeggen. naast de huisregels bestaat er ook nog smaad en laster.

snap best dat je het probleem opgelost wil hebben daarom zal een moderator inhoudelijk reageren op je bericht zonder deze te verwijderen.
Dit is gewoon schandalig hoe ze omgaab met klanten!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mukhalid,

Wij blokkeren nooit iemand op Facebook zonder goede reden. Dit komt eigenlijk alleen voor als iemand blijft schelden, dreigen, tieren, beledigen, noem maar op. Dit gebeurt bijna nooit, dus als je je daar niet schuldig aan hebt gemaakt, dan ben je niet geblokkeerd, dat weet ik 100% zeker.

Ik kan op dit moment de gespreksgeschiedenis via Facebook nog niet inzien, omdat je niet bent geregistreerd op de Community met jouw My T-Mobile account. Als je mijn een privébericht stuurt, dan kan ik kijken wat er besproken is en heb ik wat meer informatie. Stuur me dan jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN.

Ik zie je bericht vanzelf verschijnen, Mukhalid.

Reageer