Beantwoord

Early Renewal

• 19 juli 2015
  • 1 reactie
  • 666 Bekeken

Beste Klantenservice,

Ik zou graag gebruik willen maken van Early Renewal. Ik ken de voorwaarde, en weet welke kosten erbij komen.
So far so good...

Ik zou graag willen verlengen met 2 jaar, moet nu nog 1 jaar, met de Samsung Galaxy S6 Edge. Ik zie ook dat je voor deze telefoon minstens 100 euro moet bij betalen. En hier komt het punt waarop alles "not so good" meer is.

Bij andere providers kan je deze telefoon namelijk gratis en voor nop bij een abonnement krijgen. Ik noem een Tele2 en een Vodafone. Nu ben ik al jaren trouwe klant -dit zullen jullie waarschijnlijk niet zo vaak horen, vandaar dat ik het er even bij vermeld- en daarom wil ik het gevoel hebben dat T-Mobile blij met mij is. En mij héél, hééél erg graag nog 3 jaar wil houden. Natuurlijk puur gebaseerd op het feit dat ik zo'n leuk karakter heb.

Ik weet dat er momenteel een 100 cashback actie is. Dus in theorie zou ik een reactie kunnen verwachten als: "We hebben momenteel een zeer leuke cashback actie, wat erop neer komt dat de telefoon eigenlijk gratis is"
Maar die vlieger gaat voor mij niet op, omdat ik ook 71 euro voor het Early Renewal moet betalen.

Waar ik naar opzoek ben ik dus echt een nieuw abonnement met gratis Samsung Galaxy S6 Edge. Geen Apple, want ik hou niet zo van fruit.

Mocht dit op wonderbaarlijke wijze toch echt niet gaan lukken, dan zal ik de klantenservice niks kwalijk nemen. Ik vertrouw erop dat jullie je uiterste best hebben gedaan om deze zaak bij de manager van de manager van de manager voor te leggen. En als die nee zegt, dan is het ook nee. Don't worry about it.
Ik zal dan netjes mijn contract uitzitten en opzoek gaan naar een nieuwe provider. (ik zet het er even bij als uiterste poging om mijn zin te krijgen)

Fijne dag gewenst!
Ans
icon

Beste antwoord door Bram T-Mobile 20 juli 2015, 11:09

Hoi Ans,

Ik ben langs de afdeling Sales gelopen en heb jouw verhaal daar aan een teammanager gegeven. Ik kreeg de volgende reactie.

Wij kunnen de Samsung S6 Edge niet gratis aanbieden. Het systeem geeft ons niet de mogelijkheid om dit aan te bieden. De cashback actie is van toepassing op het bedrag wat je bij het toestel moet betalen maar dan zou je nog €109,95 moeten betalen. Het gaat er niet om dat wij willen dat de klant bij ons weggaat maar we kunnen deze aanbieding gewoon echt niet doen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Ans,

Ik ben langs de afdeling Sales gelopen en heb jouw verhaal daar aan een teammanager gegeven. Ik kreeg de volgende reactie.

Wij kunnen de Samsung S6 Edge niet gratis aanbieden. Het systeem geeft ons niet de mogelijkheid om dit aan te bieden. De cashback actie is van toepassing op het bedrag wat je bij het toestel moet betalen maar dan zou je nog €109,95 moeten betalen. Het gaat er niet om dat wij willen dat de klant bij ons weggaat maar we kunnen deze aanbieding gewoon echt niet doen.

Reageer