Beantwoord

Early renewal

• 23 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 701 Bekeken

Ik probeer nu al een paar dagen de klantenservice te bereiken voor informatie over de early renewal, hoe aan vragen etc, maar elke keer word de verbinding verbroken bij het keuze menu. Ik kies daar 5 vanwege de 'directe verbinding ' die genoemd werd. Toen kreeg ik nog een automatisch bericht en werd de verbinding verbroken.

Ik heb nu een S8 bij jullie alleen is deze kapot, ik ben zo dom geweest dat ik er daarna aan heb gezeten en daarom wil Chubb/Dynafix de reparatie niet doen. Daarom is early renewal voor mij nu de juiste oplossing.

Kan iemand me wat info geven? 😳
icon

Beste antwoord door CrisTien 23 augustus 2018, 21:39

Beste (naam onbekend)
Het is nooit slim om je telefoonnummer als naam te gebruiken in een openbaar forum.

Nu je vraag

Alles staat op de site, misschien kan een moderator je helpen!

Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.
Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Beste (naam onbekend)
Het is nooit slim om je telefoonnummer als naam te gebruiken in een openbaar forum.

Nu je vraag

Alles staat op de site, misschien kan een moderator je helpen!

Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.
Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Reageer