Beantwoord

early renewal

• 9 september 2018
  • 1 reactie
  • 544 Bekeken

vandaag contact gehad met een medewerker via de chat daarbij gebruik gemaakt van de early service.
mijn abbonnement loopt officieel af in maart 2019.
mijn telefoon is niet goed meer vandaar het gebruik van de early service.
het berreik in de chat was nier goed waarop op een gegeven ogenblik het contact werd verbroken.
door de medewerker werd wel verteld dat dit 71 euro kost maar verder niet dat er nog allemaal kosten bij gaan komen hier kwam ik vanmiddag bij de tmobile winkel in breda achter.
ik had de s9 plus besteld en gevraagd wanneer deze binnenkwam.
hier werd mij als antwoord op gegeven vandaag besteld is morgen in huis nou mooi niet kreeg een mail waarin dinsdag de 1e mogelijkheid is.
kan dit niet anders opgelost worden tmobile??
icon

Beste antwoord door Rosan 10 september 2018, 09:20

@denn8s83 je kan een Early renewel alleen on line afsluiten en niet in de shop.
Als een toestel besteld is en op voorraad kan deze de volgende dag geleverd worden en soms gaat hier iets meer tijd overheen.
Via AMP krijg je een mail voor een afspraak te maken en dinsdag was dus de eerste mogelijkheid.
Helaal kon dat niet eerder maar in ieder geval veel plezier ermee met je nieuwe toestel!
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
@denn8s83 je kan een Early renewel alleen on line afsluiten en niet in de shop.
Als een toestel besteld is en op voorraad kan deze de volgende dag geleverd worden en soms gaat hier iets meer tijd overheen.
Via AMP krijg je een mail voor een afspraak te maken en dinsdag was dus de eerste mogelijkheid.
Helaal kon dat niet eerder maar in ieder geval veel plezier ermee met je nieuwe toestel!

Reageer