Beantwoord

Early renewal

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste,

Ik ben al een tijd klant bij jullie en ik heb een vraagje over de Early Renewal mogelijkheid.
Mijn abonnement loopt op 19 juli 2019 af. Nu is mijn telefoon afgelopen weekend gevallen.. en ik zag op jullie site the Early Renewal staan. Ik heb echter nog een aantal vragen:

1) Wanneer dienen de toestelkosten van de nieuwe telefoon (Ik wil de Iphone XS) betaald te worden?
(i) Nu, dus als ik een Early Renewal afsluit,
(ii) eind november, als ik de nieuwe factuur ontvang of
(iii) op het moment dat het nieuwe abonnement ingaat?
2) Wanneer moet ik de 71 euro betalen (voor de Early Renewal)?
3) Ik wil graag een verzekering toevoegen aan mijn nieuwe abonnement, maar wanneer geldt die verzekering dan? Nu of op het moment dat mijn nieuwe abonnement ingaat (juli 2019)

Met vriendelijke groet,

Anne
icon

Beste antwoord door Rosan 31 oktober 2018, 16:45

Beste @Anne96 De kosten van de Xs gaan lopen met je nieuwe abonnement dus pas als je oude is afgelopen
Enkel als je kiest voor een bijbetaling dan die je dat wel nu te betalen tevens betaal je de Early renewel kosten nu.
Kwa verzekering is een goede vraag die zal door een moderator moeten worden beantwoord want in principe gaat dat ook lopen als je nieuw abo start maar je krijgt je nieuwe phone nu al dus het zou praktischer zijn als dat nu ook gaat lopen dus op die vraag moet je even wachten.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste @Anne96 De kosten van de Xs gaan lopen met je nieuwe abonnement dus pas als je oude is afgelopen
Enkel als je kiest voor een bijbetaling dan die je dat wel nu te betalen tevens betaal je de Early renewel kosten nu.
Kwa verzekering is een goede vraag die zal door een moderator moeten worden beantwoord want in principe gaat dat ook lopen als je nieuw abo start maar je krijgt je nieuwe phone nu al dus het zou praktischer zijn als dat nu ook gaat lopen dus op die vraag moet je even wachten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anne,

Wat balen dat je toestel is gevallen. Functioneert het toestel helemaal niet meer? Als je graag een nieuw toestel wilt dan kun je inderdaad voor een Early Renewal gaan. Ik zie dat Rosan jou al meer informatie heeft gegeven. Wat betreft de toestelverzekering, deze gaat in zodra je die afsluit. Dat zijn kosten die je betaalt aan de verzekeraar dus als je je toestel eerder ontvangt en dan een verzekering afsluit dan gaat die direct in.

Ik hoop dat je er zo uitkomt. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
@Hajar Bedankt voor je reactie! En het bedrag van 120 euro (totaal eenmalig/ bijbetaling) moet ik samen met de 71 euro nu betalen, of betaal je de bijbetaling pas bij het ingaan van het nieuwe contract?

Ik hoor graag van je 🙂!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anne,

De bijbetaling van het toestel moet je direct voldoen en de €71,12 Early Renewal kosten komt op de factuur. Je kan gratis bellen naar dit nummer 0800-8104 met onze verkoopafdeling. Zij kunnen je Early Renwal direct in orde maken. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂

Reageer