Beantwoord

Early renewal

• 26 mei 2019
  • 2 reacties
  • 2161 Bekeken

Hoi ik vraag mij even een paar dingen af over early renewal. Ik lees hier op deze forum dat het wel mogelijk is, maar als ik met een klantenservice medewerker bel zegt dat het weer niet mogelijk is. En als is met een medewerker chat is het misschien mogelijk. Wat is het nou?

Ik heb al een early renewal gedaan en die is al in gegaan, maar iemand kon niet van mijn telefoon afblijven met zijn handjes. En ik gebruik nu een leen toestel en wil weer een eigen toestel.

Wat is er nou mogelijk qua early renewal kan ik het wel of niet meer?
icon

Beste antwoord door CrisTien 26 mei 2019, 11:12

Goedemorgen @mAtt_25 Volgens mij kom je er nu niet voor in aanmerking 🤭

Dit zijn de regels:

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Met vriendelijk groet en een fijne zondag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @mAtt_25 Volgens mij kom je er nu niet voor in aanmerking 🤭

Dit zijn de regels:

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Met vriendelijk groet en een fijne zondag!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Matt,

Balen dat je je eigen toestel niet meer hebt. Ik wil je graag meer duidelijkheid geven over Early Renewal. Ik zie dat Cristien jou van het juiste antwoord heeft voorzien. Als je al een Early Renewal hebt lopen dan is het niet mogelijk om een nieuwe af te sluiten. Misschien is een losse toestel kopen een optie voor je? Je kan op onze website kijken voor losse toestellen.

Ik hoop dat je zo verder komt! Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer