Beantwoord

Early renewal

• 26 mei 2019
  • 4 reacties
  • 963 Bekeken

Toen ik mijn huidige abonnement afsloot twijfelde ik of ik een nieuw toestel zou nemen.
Er werd mij toen door een T-Mobile medewerker verteld dat ik ook tijdens het contract nog een nieuw mobieltje kon nemen. Op die basis ben ik voor een abonnement van 2 jaar zonder toestel gegaan.
Nu blijkt dat als ik alsnog een toestel wil dat ik een early renewel moet doen. Dat kost mij 71 euro en nog eens 2 jaar extra verlenging.
Ik voel mij behoorlijk gepiepeld door T-Mobile.
Als de bewuste medewerker deze informatie met mij had gedeeld, dan had ik nl een andere keuze gemaakt.

Aaangezien jullie alles opnemen denk ik dat jullie deze opname ook nog wel even terug kunnen luisteren.

Graag advies hoe dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Folkert 26 mei 2019, 12:52

Beste @Uradius ,

Als je een Sim Only hebt kun je zeer waarschijnlijk voor toestel flexibiliteit gaan maar dat hangt van jouw soort Sim Only af, klantenservice kan je dat vertellen.
Bij toestel flexibiliteit ga je een nieuw contract met toestel aan en wordt je huidige sim only beëindigd. Dat kost je niets extra.

Waar jij over spreekt, Early Renewal, is voor klanten die een abonnement met toestel hebben en vervroegd naar een ander abonnement met toestel willen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Uradius ,

Als je een Sim Only hebt kun je zeer waarschijnlijk voor toestel flexibiliteit gaan maar dat hangt van jouw soort Sim Only af, klantenservice kan je dat vertellen.
Bij toestel flexibiliteit ga je een nieuw contract met toestel aan en wordt je huidige sim only beëindigd. Dat kost je niets extra.

Waar jij over spreekt, Early Renewal, is voor klanten die een abonnement met toestel hebben en vervroegd naar een ander abonnement met toestel willen.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Uradius Heb je dan zelf geen onderzoek gedaan naar de mogelijkheden?
Maar de verkoper had wel gelijk.
Er is nog toestelflexibiliteit. Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand. Kijk voor alle informatie in de voorwaarden.
Bedankt voor de snelle reacties
Ik ga hier achter aan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Uradius,

Folkert en Cristien hebben helemaal gelijk! Jij komt inderdaad in aanmerking voor Toestelflexibiliteit. Ik heb nog een kleine toevoeging; als je naar My T-Mobile gaat> Mijn abonnement> dan kun je kiezen voor Verleng direct met een toestel!

Ik hoop dat er een mooi toestel bij zit voor je! Als je nog andere vragen hebt, let me know! 😊

Reageer