Beantwoord

Early Renewal al mogelijk?

  • 25 september 2017
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Hoi!

Ik loop al een tijdje met een geleend toestel rond sinds ik mijn vorige telefoon kapot heb laten gaan... (zie mijn andere topic 😉 )
Nu zit ik alweer sinds 4 juni in mijn toendertijd afgesloten early renewal. (er komt nu dus niet nog een early renewal aan).
Nu wil ik graag weer een eigen goede telefoon, is het mogelijk dat ik bij jullie weer aan de bel trek voor een Renewal?
Dit werd mij niet helemaal duidelijk uit deze pagina https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2851/vervroegd-verlengen-particulier-abonnement
Ik ben erg tevreden over de diensten die jullie leveren en dit wil ik ook graag zo doorzetten.

Hoor graag of dit mogelijk is! 🙂
icon

Beste antwoord door CrisTien 25 september 2017, 13:24

Goedemiddag, begrijp ik goed dat je nu in een Early Renewal zit?
Dan is dat niet mogelijk.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt;
Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald;
Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag, begrijp ik goed dat je nu in een Early Renewal zit?
Dan is dat niet mogelijk.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt;
Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald;
Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal

Reageer