Early Renewal (deel 1)

Reputatie 2
Ik heb sinds april een Relax 150 2 jr abbonement genomen, en heb voor de
samsung SGH-F480 gekozen. Is het mogelijk om over te stappen naar een ander toestel? Namebnlijk de Black Berry? Ik wil alleen van toestel veranderen niet van abbonement is dat mogelijk?

Vriendelijke groeten Amy

This topic has been closed for comments

196 reacties

Reputatie 2
wat versta je onder overstappen...?

je kan altijd zelf een toestel aanschaffen en je simkaart daarin plaatsen...
Reputatie 4
Ja dat is mogelijk, maar dan moet je zelf het toestel regelen.
Het maakt T-Mobile niks uit of jij een HTC, een Blackberry of een Nokia gebruikt.
Zolang je maar oplet dat je nieuwe telefoon een T-Mobile simlock heeft, of simlock-vrij is.
Reputatie 4
als je bedoelt een nieuw gratis toestel, dan denk ik niet dat tmob dat doet, je kunt wel van lost&stolen regeling gebruik maken maar dan wordt je eerste toestel onbruikbaar en je moet geloof je abo 2 jr langer verlengen, net als een early renewel regeling, en dan moet je 70euries dokken......maar ja een nieuw toestel kost ook paar honderd euries.....

pff moeilijk he?

suc7
Reputatie 2
Dat het niet gratis is dat snap ik ;)
Maar het is dus wel mogelijk een black berry aan te schaffen.
Dat was dus de vraag, de SGH-F480 vind ik maar niks, kan er maar niet aan wennen.
iig Bedankt voor de reacties ga binnenkort naar de winkel om het regelen.

X
Reputatie 4
probeer wel tmobile te vragen of je korting kan krijgen bij inlevering van je oude toestel

je kunt het altijd ff proiberen...

😃
Reputatie 2
Dat ga ik zeker proberen, wat zijn die black berrys F*cking duur
Reputatie 5
@AmyLo84, je kunt eenmalig (per contract) gebruik maken van een 'Early Renewal' aanbod.
Het 'Early Renewal' aanbod houdt in dat als je nog niet in aanmerking komt voor een 'normale' vernieuwing, toch kan vernieuwen, ongeacht de reden.

Voor die mogelijkheid betaal je een eenmalig bedrag, dit staat los van het aanbod.
De prijs bedraagt
Reputatie 2
Heb nu half jaar HTC Diamond 2 met relax 200 + web n walk.

Ik wil iphone 3gs, kan ik early renewing gebruiken of lukt dat niet?
En wat moet ik extra betalen?

Mvg,
Reputatie 2
Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe aboo met de curve 8900...maar ik zie nou net dat de nieuwe bold uit is. Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om mijn curve te ruilen voor de nieuwe bold? Of moet ik perse wachten totdat mijn abbonement is afgelopen om een nieuwe toestel te kunnen uitkiezen?
Reputatie 4
@jscaninhas & tamerrrrr

Het antwoord staat boven jullie.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb op 13 nov naar de klantenservice gebeld om mijn contract te vernieuwen. Kon dit eigenlijk pas vanaf 30 nov maar ik las hier op het forum dat er een levertijd was voor de iphone en dat pre orderen ook mogelijk was.

De telefoon dus besteld en deze is in de 1e week van december geleverd.

Nu zie ik op mijn factuur dat het bedrag voor LOST AND STOLEN geteld is. Tijdens het bestellen van mijn telefoon heb ik hier naar gevraagd en werd aangegeven dat ik dit NIET zou hoeven te betalen omdat mijn iphone pas na de datum van contractvernieuwing geleverd zou worden. Op dit forum had ik dit ook al ergens gelezen.

Gisteren gebeld om navraag te doen en werd me verteld dat ik toch echt moet betalen. Een hele discussie gehad en duidelijk gemaakt dat mij toch echt anders verteld was. Na overleg is me een aanbod gedaan dat ik maar 50% hoef te betalen. Ga ik natuurlijk niet mee akkoord als me anders beloofd is.....

Kan een van jullie me helpen??

gr
Howard Schoonewille
Reputatie 2
De volgend keer zo'n afspraak op de bon laten zetten door de medewerk(st)er. Verder zal het moeilijk worden je gelijk aan te tonen.
Reputatie 5
@limbohoward, als je je contract vernieuwt voordat je contractperiode binnen vier maanden afloopt, dan is er sprake van een 'Early Renewal' en worden er kosten in rekening gebracht. De datum waarop je je toestel ontvangt staat hier los van.
Uit de administratie van T-Mobile blijkt dat je bent ge
Reputatie 2
[QUOTE=Anne-Marie;705674]@limbohoward, als je je contract vernieuwt voordat je contractperiode binnen vier maanden afloopt, dan is er sprake van een 'Early Renewal' en worden er kosten in rekening gebracht. De datum waarop je je toestel ontvangt staat hier los van.
Uit de administratie van T-Mobile blijkt dat je bent ge
Reputatie 2
ben bang dat je weinig keus heb ,en gewoon zal moeten betalen.anders word de ellende alleen maar erger.en je heb ook al voor het toestel betaald.dus je gelijk halen zit er denk ik niet in.
Reputatie 2
Hoi

Ik heb vandaag mijn telefoon verkocht.
Nu loopt mijn abonnement nog door tot 19 juli 2010
Dus ik zou vanaf 20 maart een nieuwe telefoon kunnen uitzoeken,
zouden wij dit wat naar voren kunnen trekken, zodat ik nu al een nieuwe kunnen uitzoeken.
|en het Iphone abb laten ingaan in juli
Reputatie 2
Hallo allemaal,,

ik weet niet of ik dit in het vekeerde onderdeel post maargoed.

Ik heb een iphone abbonement omgezet in een myfaves 25 abbonement omdat ik me iphone kwijt was, nu loopt me abbo nog 8 maanden kan ik nu een blackberry bold 9700 nemen door de Lost en Stolen regeling door 2 jaar bij te tekenen.
betekend dna dat ik een blackberry abbonement vna 2 jaar en 8 maanden heb lopen of heb ik dna een myfaves abbo voor 8 maanden en dna een blackberry voor je 2 jaar?

en kan ik die early renewal (lost&stolen) online aanvragen
Reputatie 2
[i]Je maakt inderdaad eerst je huidige contract nog af, die duurt dus nog 8maanden. Daarna gaat die 2jaar in. Dat betekend dat je dus nog 2 jaar en 8maanden met je blackberry zal moeten doen. Je kan natuurlijk informeren naar de mogelijkheden voor een
Reputatie 2
En dit kan niet online?, en als ik bel wat moet ik dan bij de hand hebben ?

en die eerste 8 maanden, ik kan daar geen instant email bij nemen a 11.90 euro per maand hoe zit dat ?
Reputatie 3
[modbreekt]Dit topic gaat op slot, vragen en opmerkingen over Early Renewal kun je kwijt in [thread=107383]dit topic[/thread].[/modbreekt]
Reputatie 2
Hallo

Ik heb een abbonement genomen op 18? Augustus 2006 met W&W, MDA Vario I, alleen helaas ging mijn toestel stuk en via een regeling van t-mobile kreeg ik een vervangend toestel met een abbonement verlenging van 2 jaar.

Dus mijn abbonement loopt nu af in Augustus 2010, alleen nu wilt het dat de vervanger van de MDA vario I (de MDA vario III) het een beetje zwaar krijgt nu.

Ik gebruik het toestel nu al 2 jaar behoorlijk intensief, en proassist kan hem ook al niet meer fatsoenlijk repareren. Want hij is nu al weg geweest voor buitensporig energieverbruik (ze zeiden dat dit niet zo was, het is nu ineens 2 x zo hoog. ipv 1 dag doe ik nu een halve dag met een volle accu) en hij is ook al 2x weggeweest zonder resultaat voor een gamele usb poort. Je kan er nauwelijks muziek mee luisteren en syncen kan je alleen op een trillingsvrije tafel.

Nu is mijn vraag kan ik nu een andere telefoon uitzoeken met early renewal, of kan ik dat niet vanwege die eerdere totall loss regeling, en moet je hem dan ook persee weer 2 jaar verlengen of kan het ook voor 1 jaar?

En kan ik anders in april mijn abbonement verlengen met een sim only abbonement of is dat een nieuw abbonemt? Dit ivm jullie de MDA vario V (en evt opvolgers) niet meer leveren. Dus die wil ik zelf los bijkopen.
Reputatie 3
@Nald, je kunt opnieuw gebruik maken van een Earley Renewal aanbieding. Je kunt er zelf voor kiezen om een verlenging te doen voor 1 of voor 2 jaar.
Je kunt er ook voor kiezen om te verlengen met een Sim Only abonnement alleen je contract loopt nog tot en met 12 augustus 2010 dus je Sim Only zal dan pas per die datum in gaan.
Reputatie 2
Heb jullie early renewal ook ergens op papier staan.

En als ik hier voor kies moet dat dan persee bij een t-mobile shop, of kan het ook bij een dealer zoals bv pdashop.nl?.

en wat zijn dan de prijzen? E70 + dan de kosten voor het verlengen van je abbonement? Of geldeen er dan speciale tarieven voor het bijbetalen voor je telefoon.

want ik geloof ook dat de toestel prijzen anders berkend worden bij verlenging dan bij aanschaf van een abbonement.
Reputatie 7
Nald schreef:

Heb jullie early renewal ook ergens op papier staan.

En als ik hier voor kies moet dat dan persee bij een t-mobile shop, of kan het ook bij een dealer zoals bv pdashop.nl?.

en wat zijn dan de prijzen? E70 + dan de kosten voor het verlengen van je abbonement? Of geldeen er dan speciale tarieven voor het bijbetalen voor je telefoon.

want ik geloof ook dat de toestel prijzen anders berkend worden bij verlenging dan bij aanschaf van een abbonement.

Ik heb vandaag per e-mail antwoord van de klantenservice ontvangen op mijn vraag over early renewal.
Hier stond o.a. het volgende in:

[i][i]Voor deze mogelijkheid betaalt u
Reputatie 2
Ik had ook een vraag over 'Early Renewal' namelijk, ik heb nu een samsung mobiel maar ben er niet erg tevreden over, nu heb ik mijn oog laten vallen op een Blackberry, nu heb ik met mijn samsung een Sim Only 500 belmin. + 150 sms abonemment. Als ik gebruik maak van 'Early Renewal' kan ik dan ook switchen van abonnement? Want dan wil ik misschien een Relax abonnement.