Early Renewal (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

196 reacties

Reputatie 2
Opgelost. Contract ging 2 dagen later in dan afloop van het oude.
Reputatie 4
Van mij zou je het wel mogen, maar ik ben niet de eigenaar van t-mobile. Ik denk dat ze het zo doen, omdat ze anders een chaotisch zooitje krijgen in de administratie.
Een brief sturen zou kunnen helpen, maar je zal weinig kans hebben, denk ik zo.
Reputatie 2
Hallo, ik heb een vraagje..

Ik heb nou een relax sim only en heb een contract van 2 jaar, terwijl ik nog een jaar moet alleen zou ik graag een ander abonnement. Van de Iphone.. weet iemand of dat zou kunnen?

Gr jeff.
Reputatie 2
ik heb nog een lopend abonnement, maar wil overstappen naar de iphone 4
welke stappen moet ik nu odnernemen
Reputatie 2
- naar t-mobile shop
- early renewal aanvragen,
Reputatie 2
Ik wil juist weten of ik van een iphone abbonement naar een abbonement kan die geschikt is voor de blackberry! Ik moet namelijk ook nog 1,5 jaar met mijn Iphone abbonement, maar ik vind de Iphone helemaal niks! Kan iemand mij (ons) helpen?

Gr Ilse
Reputatie 6
Badge +8
Dat kan met early renewal, kost je meen ik een euro of 60.
Dit kan je 1 keer per contract periode doen.
LET OP : Je krijgt gelijk je nieuwe telefoon maar je moet eerst je oude contract uitzitten en dan de gehele looptijd van je nieuwe contract!

Gr
CENTAUR
Reputatie 6
Badge +8
Als je alleen wil overstappen zonder nieuwe telefoon , dan moet je een hoger contract nemen

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Dit is wat me nu is overkomen.
Contract loopt tot 20-12. 20-8 had ik mijn contract mogen verlengen.
op 20-7 uiteraard de iphone 4 besteld.
Vandaag pas een email gehad dat mijn iphone op 13-9 wordt geleverd dus na mijn renewal periode.
Maar wel 69 euro is er nu in rekening gebracht omdat ik mijn contract voor 20-8 heb verlengd. Dat is toch eigenlijk heel klantonvriendelijk?
Levering van toestel is toch ingangsdatum contract?
Reputatie 4
robutrecht schreef:

Dit is wat me nu is overkomen.
Contract loopt tot 20-12. 20-8 had ik mijn contract mogen verlengen.
op 20-7 uiteraard de iphone 4 besteld.
Vandaag pas een email gehad dat mijn iphone op 13-9 wordt geleverd dus na mijn renewal periode.
Maar wel 69 euro is er nu in rekening gebracht omdat ik mijn contract voor 20-8 heb verlengd. Dat is toch eigenlijk heel klantonvriendelijk?
Levering van toestel is toch ingangsdatum contract?

Nee, de dag dat je je abonnement hebt verlengt, telt. Het is als het goed is tegen je gezegd dat het een early renewal zou worden en dat het 70 euro kost. De lange levertijd maakt niet uit. Je had beter een maandje kunnen wachten, maakt ook niets meer uit. Je 8 dagen zijn verlopen, (koop op afstand) dus je kan het niet meer terug draaien.
Reputatie 2
Edit:

Opgelost
Reputatie 2
Ik heb momenteel nog een 2 jarig Voordeelsim contract lopen (Loopt nog tot 26 februari 2012 :|, maar heb nogal spijt van het feit dat ik toen der tijd voor een 2 jarig contract heb gekozen. Nu was mijn vraag of het mogelijk was dat ik mijn huidige simonly contract omzet in een Relax contract met nieuwe telefoon.

Zo zou ik graag het Relax 25 abbo met de Samsung Galaxy S willen.

Probleem is dat ik graag mijn huidige nummer wil behouden bij een nieuw abbo.
Reputatie 5
Ik zit erover te denken om early renewal te doen, dus ik heb de klantenservice gebeld. Ik heb het 3 keer geprobeerd, maar er is geen doorkomen aan, veel te druk.
Ik wil eigenlijk weten, of ik met early renewal mijn flex kan behouden. Of mag ik het in december nog op de normale manier verlengen, is het dan nog mogelijk?
Reputatie 3
Hallo allen,

Ik zat eraan te denken om mijn contract vroegtijdig te verlengen. Echter heb ik een vraagje: is het mogelijk om je abonnement aan te passen? Bijv van Relax 45 naar Relax 20?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Robert
Reputatie 4
ja,dat is mogelijk maaaaaaaaaaaaar houd er rekening mee dat je nieuwe contract pas ingaat nadat je oude is verlopen!
heb het zelf ook zo gedaan een klein maandje geleden!
Kies wel een toestel uit waarvan je denkt dat het de hele termijn uithoud!
Reputatie 2
Hey guys,

My iPhone 3GS was recently stolen. I'm currently a T-Mobile customer with contract for 2 years with i-150 option. How is it possible to get a new iPhone, even paying for it. If not, do I have to get a new contract?

Regards
Reputatie 6
Badge +8
Go the t-mobile shop and ask for early renewal.

Good luck.

CENTAUR
Reputatie 2
Don't forget to call the police. They might be able to send a 'This phone was stolen' message based on the IMEI code.
Reputatie 2
Hallo iedereen,

ik heb bijna 11 maand geleden een relax150 abbo afgesloten met deze bundels: SMS Maximaal Vast en Instant E-mail. nou heb ik daar toen de tijd een bold 9000 bij gekozen omdat blackberry's zulke gewilde toestellen waren naast de i-phone. maar wat is het toch een bagger telefoon....... ik heb hem al 2 keer kapot gehad ( waardoor ik 2 keer dik 2 maand met een leentoestel zat en hij is nu weer kapot ) hoe dat kan??? geen idee ... laat hem nooit vallen ofzo ....

Nu heb ik 2 vragen.
Vraag 1...... Kan ik op 1 of andere manier mijn abbo nu al verlengen dat ik een iphone4 erbij krijg ( denk het niet maar nooit geschoten is altijd mis )
Vraag 2 ..... Als het dus niet kan, kan ik dan wel mijn abbo gebruiken in een iphone4
(die ik dan als los toestel ga halen) i.v.m het blackberry internet ???

hopelijk kunnen jullie mij meer info geven ??

Groetjes,
Lennart.
Reputatie 5
@lennart2
Hoe het komt dat je toestel steeds kapot gaat is lastig aan te geven. Het is wel heel vervelend voor jou.
Vraag 1...... Kan ik op 1 of andere manier mijn abbo nu al verlengen dat ik een iphone4 erbij krijg ( denk het niet maar nooit geschoten is altijd mis )
Antwoord: Ja, dat kan! je kan gebruik maken van een https:// http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/veelgestelde-vragen?q=early%2520renewal. Lees wel goed de voorwaarden door.

Vraag 2 ..... Als het dus niet kan, kan ik dan wel mijn abbo gebruiken in een iphone4
Antwoord: Je kan de Instant E-Mail bundel omzetten naar een web'n'walk bundel. Of je zou het kunnen om zetten naar een i-Phone abbonement.
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden:

[thread=114671]Early Renewal (deel 2).[/thread]

[/modbreekt]