Early Renewal (deel 2)

Reputatie 2
Mijn huidige abonnement loopt af op 24 februari als ik dan 4 maanden terug tel krijg ik 24 oktober, kan ik ook al is het nog geen 24 oktober alvast mijn nieuwe mobiel bestellen zodat hij ongeveer 24 oktober al binnenkomt? anders moet ik op 24 oktober gaan bestellen en dan nog 3-5 weken wachten! dat zou niet zo fijn zijn.

alvast bedankt!

This topic has been closed for comments

124 reacties

Reputatie 2
is al opgelost!
Reputatie 2
Afgelopen weekend is mijn 3de telefoon kapot gegaan. Alle 3 in
Reputatie 5
@Masheda,

Wij bieden deze mogelijkheid met de dienst Early Renewal. Met Early Renewal mag je je contract vervroegd vernieuwen.
Via deze link vind je meer informatie

Grtjes
Ries
Reputatie 2
Oke, mooi! Maar dit zou dus wel betekenen, stel ik verleng mijn abonnement met 1 jaar en neem daarbij een Nokia E72.

Dat kost me dan 70 euro Renawal kosten en wat zou me die Nokia E72 dan kosten?
Reputatie 5
@Masheda

Hiervoor kan je het beste langs een T-shop gaan of met 0800-8104 bellen.

Grtjes
Ries
Reputatie 2
Hoe heb je dit opgelost?
Reputatie 2
ow verkeerd gezegt
ik heb gewoon gebeld en heb de info al gekregen bedoelde ik!
je kan het wel van te voren al aanvragen maar dat gaat je iets van 70 euro kosten dus dat vond ik iets te veel voor 12 dagen wachten haha
Reputatie 2
ik heb nu een relax abbonement die pas over een jaar afgelopen is, met een mobiel. maar ik wil overstappen naar de iphone. kan dit wel, dat ik mijn abbo en mobiel inlever voor iphone en abbo?
Reputatie 2
Ik heb in 2009 een iphone met 2 jarig abonnement afgesloten. Nu werd binnen 1 jaar mijn iphone gestolen. Ik kon geen nieuwe iphone krijgen en was genoodzaakt een ander toestel (Samsung Omnia II) te kopen. Ik werd hierbij verplicht mijn abonnement voor 1 jaar te verlengen. Nu is dit een zeer slechte telefoon en wil ik graag terug naar de iphone. Een nieuw abonnement afsluiten wil ik niet want mijn huidige abonnement loopt tot 2012 en dan heb ik extra kosten. Mijn vraag is of hier door T-mobile een oplossing voor kan komen en dat zij met een reel aanbod kunnen komen.
Reputatie 5
@Mu2i, als je contractperiode nog niet binnen 4 maanden afloopt kun je gebruikmaken van een Early Renewal. In deze discussie kun je hierover meer informatie vinden.
Reputatie 5
@BBR, je kunt aleen een nieuw toestel verkrijgen als je gebruikmaakt van contractvernieuwing (of Early Renewal) of bij een nieuw contract. Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om een los toestel aan te schaffen als je je contract niet wilt vernieuwen.
Reputatie 2
Beste T-Mobile,

Op het moment heb ik een N97 en dit is werkelijk een draak van een toestel. Na de N95 en nu de N97, ben ik er helemaal klaar mee.

Hoe kan ik hier vanaf komen en voor een ander toestel in aanmerking komen?
Reputatie 2
Kan ik de early renewal bij jullie activeren en dan een contract afsluiten bij een tussenpartij? Er ontbreken namelijk een hoop telefoons op jullie website.
Reputatie 7
Skypie schreef:

Kan ik de early renewal bij jullie activeren en dan een contract afsluiten bij een tussenpartij? Er ontbreken namelijk een hoop telefoons op jullie website.

Indien je van Early Renewal gebruik maakt kun je alleen bij T-Mobile zelf je contract afsluiten (telefonisch of in de T-shop). Elders las ik dat via de KS en in de T-Mobile winkels meer toestellen verkrijgbaar zijn dan op de site worden aangeboden.

Gr.
Reputatie 2
Beste T-Mobile,

Ik had een vraagje.
Kost een Early Renewal nou alleen
Reputatie 7
nesta13 schreef:

Beste T-Mobile,

Ik had een vraagje.
Kost een Early Renewal nou alleen €69,95, of komt er nog wat bovenop?
Bijvoorbeeld als je de Nokia N8 wil, dat je dan nog bijvoorbeeld €100,- erbij moet betalen?

Greetz

Voor de Early Renewal betaal je idd
Reputatie 2
[QUOTE=ezz;749802][QUOTE=nesta13;749799]Beste T-Mobile,

Ik had een vraagje.
Kost een Early Renewal nou alleen
Reputatie 5
@nesta13
Het maakt niet uit of je huidige abonnement een Sim Only is of een reguliere abonnement met toestel is.
Reputatie 2
Ries schreef:

@nesta13
Het maakt niet uit of je huidige abonnement een Sim Only is of een reguliere abonnement met toestel is.

Beste Ries,

Kan ik dan met de Early Renewal bijvoorbeeld de BlackBerry Bold nemen. Want ik vroeg me af hoe het dan zit met de internet voor de komende periode. Want de BlackBerry heeft toch een ander soort internet, instant mailing of iets dergelijks..
Houd ik dan gewoon met de nieuwe BlackBerry Bold mijn huidige W'n'W Plus?
Of hoe zit dat nou precies.

Bij voorbaat dank!
Reputatie 5
@
je kan er een Blackberry toestel bij nemen en daar heb je inderdaad Instant E-Mail bij nodig om te internetten, e-mailen en pingen.
De web'n'walk plus bundel gaat dan niet werken, deze zou je dan moeten aanpassen.
Reputatie 2
is het mogelijk om nieuwe telefoon te krijgen? want mijn telefoon die ik 3 weken had (met abonnement) is gestolen. en zijn daar eventuele kosten voor?

mvg, Patrick Blankwaard
Reputatie 6
Misschien is early renewal een idee? Andere optie is een toestel los kopen maar wel wat duurder...

[i]
Is er een mogelijkheid mijn contract vervroegd te vernieuwen met een nieuw toestel?

Via de dienst
Reputatie 2
Ik heb momenteel een Relax abonnement i.c.m een Blackberry Bold 9700 en BIS internet. De abonnement is gestart in maart 2010 en duurt tot maart 2012 dus 2 jaar. Maar ik wil nu eigenlijk een iPhone 4, is er een manier waarop ik dit kan annuleren en overstappen?
Reputatie 3
je kan gewoon je instant email omruilen voor een internet plus abonnement, dan kan je gewoon internetten met je Iphone, geen probleem

je kan een early renewal afsluiten dan kan je je eigen contract verlengen met een iphone, kosten op de factuur 69,95 euro, plus kosten van de iphone, dat ligt geheel aan de bundels die je afsluit.
Reputatie 2
maar met early renewal wordt mijn contract wel verlengd naar 2014 maart toch?