Early Renewal (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

124 reacties

Reputatie 6
dat is mogelijk alleen gaat je contract pas in nadat je oude contract is af gelopen(dus als je contract nog 5 maanden duurt en je neemt een nieuw contract van twee jaar is het dus 2 jaar en 5 maanden)
Reputatie 5
@Rob82

Erg vervelend dat je nog lange tijd te gaan hebt met je defecte toestel.
Ik heb je een priv
Reputatie 6
@francisco
Op de T-Mobile website vind je meer informatie over de dienst 'Early Renewal'. Voor deze dienst betaal je eenmalig €69,95 contractkosten. Houd er rekening mee dat je al vanaf 8 maart 2011 je contract kunt vernieuwen.
Reputatie 2
weet dat 8 maart mijn contract afloopt, maar zit nu zonder telefoon dus dacht is maar een maand ..... heb geen zin om die 69 euro's te betaalen

maar als het niet gaat kijk ik wel verder
Reputatie 2
Hallo, ik heb een iphone 2 jaar abonnement de eerste jaar is voorbij.
Mijn vraag is; kan ik een nieuwe telefoon vragen aan t-mobile? maar ik heb nog 1 jaar contract, ik vraag deze vraag omdat iemand dat ook had gedaan.

mvg
Reputatie 6
@hallooooooo
Je kunt je abonnement 3 maanden voor het einde van je contract vernieuwen met een nieuwe telefoon. Wil je dit eerder? Dan is dit mogelijk via de dienst 'Early Renewal'. Je kunt dan je contract vervroegd vernieuwen met een nieuw toestel. Voor deze mogelijkheid betaal je eenmalig €69,95 contractkosten. De nieuwe contractsperiode gaat in na afloop van je huidige contract. Dit is op 17 januari 2012. Als je gebruik wilt maken van deze dienst, dan kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice (06-24001200) of je kunt binnenlopen bij de T-Mobile Shop.
Reputatie 2
Mijn iphone is afgelopen donderdag gestolen. Onder mijn neus! De daders staan op video en heb velen getuigen. Aangiste is gedaan, telefoon geblokkeerd en nieuwe sim heb ik ook al. Maar nog geen nieuwe iphone... is ben verzekerd, maar alleen voor diefstal met braakschade.
Wat raden jullie aan?
Reputatie 6
Badge +8
Vervelend dat dit je overkomen is, echt balen.

Early renewal, kost 1 malig 69.95 en je mag dan vroegtijdig verlengen.
LET OP , je nieuwe abonnement gaat pas is al de oude verlopen is.
Je mag natuurlijk wel gelijk een nieuwe telefoon bestellen.

Kijk eens bij het zoekwoord en zoek daar op early renewal
Reputatie 6
@dekkerwillemijn

Meer informatie over een 'Early Renewal' kun je hier vinden
Reputatie 2
Hoi allemaal,

Gisteren ben ik op dubieuze wijze mijn mobiel kwijtgeraakt. Het ene moment kijk ik op flitsservice.nl op mijn mobiel, het andere moment, thuis, is mijn mobiel zoek en kan ik 'm nergens vinden (veel plekken gezocht, niets gevonden).

Maar goed, ik heb toen mijn simkaart laten blokkeren en er stond dat ik voor een vervangingsaanbod in aanmerking kom.

Wat houdt dit in?

Groeten.
Reputatie 6
Badge +8
Waarschijnlijk bedoelen ze early renewal / of lost and stolen.
Gebruik deze zoekwoorden in het veld (rechtboven je naam) voor meer info.
Reputatie 2
Wat een service.......

Sinds 2009 heb ik een abonnement bij T-mobile, op dit moment een Flex 15 met een eenvoudig Nokia toestel. Geprikkeld door de reclames wil ik eigenlijke een Galaxy hebben
Kortom gebeld en gevraagd of ik mijn abonnement kan wijzigen naar een Relax 130 abbonement en een verlenging vanaf heden met 2 jaar. Mijn huidige abbo loopt tot sept.
Naar mijn idee dus een makkelijke deal voor T-mobile. Ik een nieuw toestel, met hoogstwaarschijnlijk wat extra kosten voor gebruik van internet ed en zij een vervroegd verlengd abonnement. Maar wat vertellen ze je dan bij de klantenservice.Om een abonnement vervroegd te verlengen moet ik 70,- euro betalen..........
Dus wat denk je dat ik doe , gewoon even wachten tot mijn abonnement afloopt en dan overstappen naar een andere provider scheelt mij nu 70,- euro en t-mobile minimaal 16,39 * 12* 2= 393,36 aan abo inkomsten, nog even los van de extra gebruikerskosten.
Is er wellicht binnen dit T-mobile forum een marketingmanager of verkoophoofd die mij deze logica kan uitleggen of is er misschien iemand bij kassa of radar die mij deze handige deal kan toelichten want ik snap er niks van
Reputatie 2
@Joscampfens
Zoals je zelf al aangeeft, heb je nog een contracttermijn tot en met 17 september 2011. Je kunt 3 maanden van te voren (lees: Op 17 juni) kunnen wij je, zonder extra kosten, een contractvernieuwing met een toestel aanbieden. Wil je nu 8 maanden van te voren gebruik maken van een early renewal, brengt T-Mobile Nederland je 70 euro kosten in rekening als contractkosten.
Reputatie 2
Dus iemand die vrijwillig zijn abonnement eerder verlengd , moet daarvoor betalen .............?
zeg nou zelf t-mobile medewerker ( m/v) dat klinkt toch als waanzin. geef mij nou eens een logische verklaring hiervoor
Reputatie 2
Beste t-mobile

in april ergens heb ik een nieuwe abbo aangevraagt en ook gelijk een samsung wave, want die was net uit, en er was toen nog geen samsung galaxy s. toen ik die zag wilde ik liever die maar vond het niet nodig. nu zie ik steeds meer mensen met zo'n samsung galaxy. en ik zag dat er ook android op zit.
Dus is mijn vraag kan ik mijn wave omruilen voor galaxy s

Met vriendelijke groet,

Ricardo
Reputatie 6
je heb hem dus bijna een jaar (10 maanden) en dan wil je omruilen met die tel. als je een abonnement van een jaar heb kan je met een nieuwe abbo een nieuwe tel. nemen en deze houden met een twee jarige abbo. zal je hem zelf proberen om te ruilen met iemand anders t mobile doet hier niet aan maar mischien dat iemand dit leest en wil ruilen succes
Reputatie 5
@Ricardinho
Je samsung Wave omruilen voor een Samsung Galaxy S is niet mogelijk en ik zie dat je abonnement nog loopt tot augustus 2012.
Je zou eventueel een https:// http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/veelgestelde-vragen?q=early%2brenewal kunnen doen. Lees wel goed de voorwaarden er van door.
Maar misschien is de optie die arie61 aangeeft een mogelijkheid voor je.
Reputatie 2
Oke ik zal dan maar even goed lezen.
dat met ruilen met iemand, doe ik liever niet want ik wil dan liever gewoon een nieuwe gsm.

Anders is het gewoon jammer dan gewoon wachten tot aug 2012.
Reputatie 2
Dag,

Ik heb sinds 17 december een relax online 25 abonnement+web 'n walk abonnement bij een nokia e72. Ik ben niet tevreden over het toestel en ik heb met iemand voor een weekje geruild met een blackberry om te kijken hoe dat zou bevallen. Ik ben zeer positief over de blackberry, maar ik ben benieuwd naar hoe het precies gaat als ik in aamerking zou komen voor een early renewal.
Graag wil ik meer weten over de kosten enz,.

Alvast bedankt!

Rumeys
Reputatie 6
Badge +8
Early renewal kost 1 keer 69.95.
Denk je wel om dat je nieuwe contract pas ingaat als de oude is verlopen.
Reputatie 2
Oke, dat is wel te doen. Ik las namelijk iets over dat je het toestelprijs moet betalen maar dat is dus niet waar.
Ik heb mijn huidige mobiel bij studentmobiel gekocht met Tmobile als provider. Zou ik dan wel bij een tmobile shop dit kunnen afhandelen?
Reputatie 6
Badge +8
Je betaald wel voor het toestel, bij early renewal gelden dezelfde voordelen als bij een normale verlenging. De prijzen voor de toestellen zijn zoals ze vermeld zijn.
Zit wel te twijfelen omdat je niet rechtstreeks via T-Mobile je contract hebt.

Misschien dat een moderator dit kan uitleggen maandag, anders ff de klantenservice bellen.
Of in de shop vragen, die weten dat ook.
Reputatie 6
@rumeys

Je hebt via een derde party een contract afgesloten bij T-Mobile, je kunt gebruik maken van een 'early renewal' via deze link kun je informatie vinden over hoe dit in z'n werk gaat.
Ik vind het helemaal niet zo logisch dat vaste klanten 69,95 moeten betalen voor Early Renewal.
Ik heb eigenlijk nooit iets met mijn telefoon totdat iemand hem dit weekend kapot maakte. Dit is dan wel verzekeringswerk, maar ik moet toch 70,- betalen. En dat terwijl t-mobile vroegtijdig de zekerheid heeft dat ik nog 2 jaar klant blijf. Ik had helemaal geen bedoelingen om weg te gaan, maar dit soort bedragen maakt mij wel aan het twijfelen.

Kan iemand mij uitleggen waar dit enorm hoge bedrag vandaan komt? De voorwaarde om early renewal 1x per contractperiode te kunnen gebruiken vind ik al beperkt genoeg. En de telefoon die stuk is wordt nog steeds afbetaald, omdat het nieuwe contract pas ingaat na het einde van je oude contractsperiode. In mijn geval verdient t-mobile er zelfs meer aan, omdat ik nu voor een hoger abonnement zou kiezen in verband met de iphone 4. Dus ik mijn geval betaal ik 1 jaar lang maandelijks extra voor een telefoon die stuk is. Zelfs medewerkers van de t-mobile winkel raden deze mogelijk niet aan ivm de hoge kosten.

Graag zie ik een antwoord van een t-mobile forum medewerker.

Alvast bedankt