Beantwoord

Early renewal in T-Shop?

• 10 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 785 Bekeken

Kan niet goed.ontdekken of een early renewal wel/niet in de shop kan? In oudere posts staat dat het kan en in andere weer niet. Als het telefonisch moet hoe ziet het proces er dan verder uit?
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 augustus 2018, 12:45

Hoi Petra,

Ik geef graag meer duidelijkheid!

Ik kan me voorstellen dat dit wat onduidelijk is als overal iets anders gezegd is! Soms wijzigt er natuurlijk wel eens wat in bepaalde zaken. Op dit moment kun je Early Renewal alleen telefonisch regelen, dus niet in de T-Shop, online of bij een externe dealer.

Je regelt dan telefonisch welk toestel+abonnement je zou willen en dan wordt deze order er door de medewerker ingezet. Met AMP (de bezorgdienst) kun je vervolgens een afleverafspraak inplannen!

Hopelijk lukt het zo allemaal. Laat het me weten als je meer vragen hebt. ☺
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Petra,

Ik geef graag meer duidelijkheid!

Ik kan me voorstellen dat dit wat onduidelijk is als overal iets anders gezegd is! Soms wijzigt er natuurlijk wel eens wat in bepaalde zaken. Op dit moment kun je Early Renewal alleen telefonisch regelen, dus niet in de T-Shop, online of bij een externe dealer.

Je regelt dan telefonisch welk toestel+abonnement je zou willen en dan wordt deze order er door de medewerker ingezet. Met AMP (de bezorgdienst) kun je vervolgens een afleverafspraak inplannen!

Hopelijk lukt het zo allemaal. Laat het me weten als je meer vragen hebt. ☺

Reageer